Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Ne Oldu Bu Foruma Yaaa...

Collapse
X
 
  • Filtre
  • Saat
  • Göster
Tümünü Sil
new posts

  • Ne Oldu Bu Foruma Yaaa...

    Merhaba ustalar arkadaşlar..
    Ne oldu mygitar forumuna artık neden kimse sorduğu şeyin cevabını alamıyor alıyorsa da çok zaman sonra alıyor neden böyle oldu buna bi çözüm bulalım arkadaşlar ya kaç günden beri bazı konularıma cevaplar bekliyorum ve sitede dolaşırken cogu konunun görüntülenmesinin çok cevaplarının 0 olduğunu görüyorum ve bazı kişilerde yine aynı benim gibi düşünceler var " forum boş " "forum bu aralar çok boş" ..

    Forumumuz çökmesinn :gitar:

  • #2
    tam da bahsettiğim gibi..

    Yorum


    • #3
      Gördüm de diyemedim bir şey . Bence forumun artık çok aktif olmaması forumun artık yeterince dolu olması. Arşivlerde çoğu sorunun cevabı var. Ama bu yine de hiçbir şeye cevap olamaz. Bence chatbox tarzı bir şey ile forum biraz canlandırılabilir.

      Yorum


      • #4
        Lawyer* isimli üyeden alıntı Mesajı göster
        Gördüm de diyemedim bir şey . Bence forumun artık çok aktif olmaması forumun artık yeterince dolu olması. Arşivlerde çoğu sorunun cevabı var. Ama bu yine de hiçbir şeye cevap olamaz. Bence chatbox tarzı bir şey ile forum biraz canlandırılabilir.
        evet yahu kesinlikle benim de düşüncem o tüm online olanlar orada olurlar herkes yararlanır böylece
        ve sanmıyorum dolu olduğuyla ilgili olduğunu bilen insanlar " yeter öğrettim o kadar" mı diyor

        ekleme : ve varya doğruyu söylüyorum emindim senin cevaplayacağından bu konuyu tek aktif ikimiziz ya
        Son güncelleyen bygokay95; 11-05-2013, 21:43.

        Yorum


        • #5
          bygokay95 isimli üyeden alıntı Mesajı göster
          evet yahu kesinlikle benim de düşüncem o tüm online olanlar orada olurlar herkes yararlanır böylece
          ve sanmıyorum dolu olduğuyla ilgili olduğunu bilen insanlar " yeter öğrettim o kadar" mı diyor

          ekleme : ve varya doğruyu söylüyorum emindim senin cevaplayacağından bu konuyu tek aktif ikimiziz ya
          Ahah mutlu oldum tahminini yanlış çıkarmadığıma . Valla kim ne diyor bilmiyorum ama bu aktiflik ne zaman gitti biliyor musun? Ne zaman ki forumun görüntüsü değişti işte o zaman oldu. Yani değişimle ilgisi yok tabii ki ben zaman vermek amaçlı söyledim . O eski sarımsı renkli görüntüyü hatırlıyorum böyle her saat başı yeni konu falan.. Neyse, yaz zamanı canlanma yaşayabilir gibime geliyor ama insanların kaynaşabileceği seviyeli geyik yapabilecekleri bir chatbox işe yarardı. Sadece geyiğe de yaramaz yani insanlar küçük sorularını(konu açmaya değmeyecek ama yine de önemli anlık sorularını) sorarlar vs.

          Yorum


          • #6
            Ben de lawyera katılıyorum ve birkaç şey daha eklemek istiyorum.
            Facebook , twitter gibi alanların kullanımındaki müthiş artış birinci neden bence. Çoğu forum aktifliğini yitirdi bu yüzden. DH gibi , forumtr gibi siteler çok büyük oldukları için etkilenmediler tabi.
            İkinci sebebi de zamanında forumun yönetim kadrosunun üyelere çok sert davranmasıdır.Yeni üyeleri geçtim, eskiler bile rahatsızdı durumdan.
            Üçüncü sebep olarak da lawyerın dediği sitenin arayüzünün değişmesidir.

            Bunların dışında, eski üyelerin yaşlarının kemale ermesidir son sebep. İşler güçler artıyor zamanla, vakit kalmıyor. İnsanın içindeki yardım etme isteği de azalıyor zamanla. Ne yalan söyleyeyim, bu konuya bile yorum yapmaya üşendim ilk gördüğümde. Zaten yazının düzensizliğinden da anlaşılıyordur.

            Yorum


            • #7
              Forumun çok olmasa da eski üyelerinden sayılırım.Sertlik konusunda ozzyfive'a sonuna kadar katılıyorum fakat asıl sorun bu değil bence.Kesinlikle ama kesinlikle sosyal ağların forumlara olan etkisi yadırganamaz en büyük sebep bu diye düşünüyorum.Birde kendimce şöyle bir sebebim var hep aynı ve tek düze sorular ile yüzleşmekten dolayı forumdan -kendi adıma- ''bıkmış'' durumdayım ki bunun sonucu olarak uzun süredir girmiyorum veya iki cevabım arası aylar alıyor.Hep aynı sorular ''yok cort x-2'im var yanına boss mt-2 alsam duman kurban metallica sound'ı alabilir miyim'' vs vs..Tabi bu durumda amatörlüğün verdiği heves ve bilgisizliği de işin içine katmalıyız.Ben neler neler,ne saçma şeylerden bahsetmişimdir,demişimdir mesela

              Kendi açımdan forumun ne olduğunu özetlemek gerekirse,forum ölmüş toprak atanı yok.Aynı sorular aynı kafalar aynı cevaplar.Ayrıca soslar ağların cebimizdeki telefonlar vasıtasıyla bile rahatça kullanılabiliyor olması herhangi bir konuda cevap arayan birini forum yerine o bölgelere çekiyor artık malesef.

              Uzun süredir de bu kadar uzun yazmamıştım bu da benim için ilk oldu vay be dedim kendi kendime.Selam ahali!

              Yorum


              • #8
                sert davranıyorlardı derken nasıl mesela merak ettim
                şu an kendime bi ekipman almak istiyorum ama sırf bu forumu bekliyorum seçim için ya bu çok kötü bir şey başka bi foruma da güvenesim gelmiyor gerçi bi akormerkezi ni biliyorum çok aktif üyesi olan anlayacağınız kaldım öyle bir şey alma hevesimle

                Yorum


                • #9
                  Vay only slipdon kardeşim vay! Vakti zamanında az didişmezdik yahu Mesajını görünce bir selam çakayım dedim Dediklerin çok doğru. İsteyen istediğini gugıllıyor artık.

                  bygokay95, çok sığ olacak ama; şu an senin için hiçbir ekipman dandik değil emin ol. Eline gibson da, alsan sx de pek fark etmiyecek ilk başta. Elindeki paraya, ihtiyacın olanları al. Kıçı kırık bir anfi alacakken, beğendiğin bir gitardan vazgeçme. "E abi elimdeki para sadece bu" deme. Rumuzundaki 95'i baz alarak söylüyorum; yaşın çok genç, birkaç seneye ekonomik özgürlüğünü kazanacaksın. Bunları dert etme

                  Kısaca, ben; 90 yapımı olduğunu öğrendiğim, ikinci el, manyetikleri ne olduğu belirsiz bir washburn ile başladım. Birkaç sene bayağı üzerine düştüm. Ama bir noktada tıkandım, ilerletemedim. Sonra üniversitenin ikinci yılı, davula başladım. Başladığım gibi (manyaklık ya), gittim tama davul seti ve istanbul mehmet zil seti dizdim. 1-1,5 sene uğraştım, grup buldum, sonra tamayı ve zilleri satıp, yamaha stage custom birch modelini aldım. masterwork zil seti dizdim. splashinden chinasına kadar. 1 sene daha çaldım yerel festivallerde, etkinliklerde, okullarda, barlarda... Hasılı davul zil ne varsa sattım, askerlik kapıdaydı çünkü. Biliyordum ki, bir daha müzikle uğraşamayacağım. Askere gittim, bir iki ay sonra akustik gitar sipariş ettim karakola astsubay ve uzmanların bebelerine en basitinden ders verdim, arkadaşlarla güldük eğlendik. 2 gün sonra askerden döneli tam bir sene olacak. Maliye mezunuyum, hala iş bulamadım. Kapısını aşındırmadığım banka kalmadı. KPSS de hayal gibi, onca torpilin arasında... Komik gelir belki ama, özel güvenlikçilik yaptım bir-iki ay, dedim bana göre değil. Yaşım 26 oldu, hala ders, sınav birşeylere kasıyorum.

                  Sonuç, elektro gitarım bir köşede emekliliğine devam ediyor, akustiğim ile mesudum. Bu arada, sayıp döktüğüm tüm enstrumanlarımın içinde, tek sıfır ekipmanım akustik gitar oldu Anlayacağın, çok kasma birşey almak için. Hep söylemişimdir; "başkalarına göre kötü bile olsa, sen içine sineni al" diye. Sana da aynısını tavsiye ediyorum.

                  Özlemişim buraya böyle uzun uzun yazmayı.


                  Bu arada, yönetimin belli başlı sert davranışı türkçe yazımına karşıydı. Öyle ki, shen'ler, choklar, sheqer'ler havada uçuşuyordu. Emo furyasının temelleri atılmıştı o dönemde. Haliyle yönetim çileden çıkabiliyordu. Ve sonuna kadar haklılardı da Hatırlayamadığım varsa, Only Slipknot devam etsin. Kendisi benden daha fazla aktifti

                  Saygılar...

                  Yorum


                  • #10
                    Üyelerin göremediği, yöneticilere özel diye bir bölüm var. Şahsen oraya bile üç dört kez bu problemler ile ilgili konu açtım. Konuştuk ettik ne yapalım vs. diye. Yani site yöneticileri de farkında durumun. Ama olmadı mı olmuyor.

                    Benzer bir konu yine konuşulmuştu uzun uzun;



                    Hatta belki bu konunun mesajlarını linkteki konu ile bile birleştirebiliriz bence. Ana fikir aynı sonuçta.

                    Ben bu sitede hem yönetici hem üyeyim. Ama neden artık sadece yönetici olduğumu, aktif bir üye olmadığımı açıklayayım (gerçi verdiğim linkte uzuuun uzun yazmıştım sebeplerini);

                    13-09-2009, 12:42 tarihinde artık forumun seviyesinin düştüğünden yakınırken aynen şunu yazmışım;

                    yutup123458 isimli üyeden alıntı
                    Yarın öbür gün "ya bi şarkı vardı, dın dın dın diye gidiyor, adını hatırlayamadım" şeklinde bir başlıkla karşımıza çıkar.. Bu bence hiç olmayacak bir şey gibi durmuyor..
                    Yıl 2013 oldu, ve böyle bir başlık bile açıldı! Dın dın dın bilgisiyle şarkıyı ve şarkıcıyı aradı üye... Cidden oldu bu. Şu an gösteremiyorum çünkü anında sildim onay vermeden.

                    Yönetici olduğum günden beri en büyük amacım bahsettiğimiz durumu yok edip aktif ve doğru bilgilerle ilerleyen bir forum olması mygitar.com'un. Mesajlarımı araştırırsanız çabalarımı, yazılarımı görebilirsiniz. Hemen hemen her alternatif konuşuldu, her sebep masanın üstüne yatırıldı, ne yapabiliriz diye düşünüldü. Ne yazık ki yapılabilinecek bir şey yok bence artık. Bu problem süreciyle en fazla ilgilenen isimlerden biri olarak, üzülerek söylüyorum bunu.

                    Sonuçta artık neredeyse her evde, her cep telefonunda internet var. İnsanların üye olup, daha önce en az 50-60 kez başlık açılıp cevap verilmesine rağmen, hala 'gitarım cızırdıyor, x perdede cızırtı var' başlıklarını açmasına engel olamayız. Yapmıyor işte, yeni nesil gençler arama yapmıyor. Bu forum kirliliği artarak gidecek.

                    Ya da adam konulara cevap yazmıyorsa, fikir belirtmiyor ise, yapılabilecek bir şey kalmadı artık. Eskiler, ya da bilenler, artık aynı şeyleri yazmaktan, söylemekten bıktı. Ciddi manada bıktı. Ve artık ya siteye girmiyor, ya girip kendi işini görüyor çıkıyor, ya da okuyor ama, umursamıyor. Yazdık ya arkadaşım, araştır, arama yap diyor kendi kendine. Böyle oluncada sorular cevapsız kalmış gibi gözüküyor ya da bilmeyenler tarafından alakasız cevaplar veriliyor.

                    Yani işin Türkçe hali, bu canım site, körler sağırlar birbirini ağırlar halini aldı artık yeni neslin çoğunun forum kullanmayı bilmemesi yüzünden.

                    Tüm bu yazdıklarımı çeşitli örnekler ile uzun uzun açıkladım yukarıdaki linkte zamanında. O mesajlarımı okuyun derim. Forumda neden artık sadece soru sorulup, cevap verilmediği ayrıntılı olarak var orada.

                    Yorum


                    • #11
                      bygokay95 isimli üyeden alıntı Mesajı göster
                      evet yahu kesinlikle benim de düşüncem o tüm online olanlar orada olurlar herkes yararlanır böylece
                      ve sanmıyorum dolu olduğuyla ilgili olduğunu bilen insanlar " yeter öğrettim o kadar" mı diyor

                      ekleme : ve varya doğruyu söylüyorum emindim senin cevaplayacağından bu konuyu tek aktif ikimiziz ya
                      Bak benim dediğimle dalga geçtin ama yutup123458 de bunu söyledi . Sorulan sorular önceden sorulmuş oluyor genelde. Geyik yapmak konusunda foruma üye olduğumdan beri hep istenmeyen bir durum olduğunu gördüm. E zaten soruların durumu ortada zaten. Bu site gayet yararlı ve araştıranın çok işine yarayacak bir site bence artık. Bana göre canlandırmak geyikle olur bu saatten sonra(chatbox gibi yani) o da istenmiyor haklı olarak. Bu forum artık bilgi dolu ama sessiz, pasif bir forum olacak. Ansiklopedi gibi olacak yani .
                      "Forumdaki sessizlik ?" adlı konuyu da mesajı mesajına takip etmiştim olmadı olamadı. Bu konudan da bir şey çıkacağını sanmıyorum ben. Bakın yineliyorum yalakalık falan diye çekmeyin; burası mükemmel bir forum, kullanmasını bilene. Aktiflik beklentisinde olmayın, bu forum sizin için bir köşede dursun. Sorunuz olduğunda gelin buradan araştırın. Çünkü eski ve kaynağı bol olan bir site burası.
                      Son güncelleyen Lawyer*; 14-05-2013, 18:06.

                      Yorum


                      • #12
                        Yutup'un da konuya dahil olması güzel oldu, hem iyi bir yönetici hem de iyi bir üye olduğu için. Ben hala yutupun yazdığı ekipman yazılarından yararlanıyorum. Aradığını bulmak isteyenlere sitenin ne kadar zengin olduğuna ben de sonuna kadar inanıyorum.
                        Bu sitedeki durgunlukta yeni neslin de büyük payı olduğunu yutup söyleyince fark ettim. Foruma geriye doğru bir bakış attığımızda hep bir usta çırak ilişkisini görebiliyoruz. Diğer başlıkta Cankuttt'un bahsettiği gibi biz de ilk üye olduğumuzda bildiğimizi paylaşmaya,bilmediğimizi öğrenmeye çalışıyorduk. Zamanla öğreten konumuna geldik. Bizden sonra sanıyorum 2009da bunu devam ettirecek birkaç üye gelmişti. ondan sonra da bu olay bitti. 300 lirayla metallica tonu almaya çalışan nesil geldi.
                        Kısacası yutup gayet makul bir açıklama yapmış. Ben mümkün oldukça siteye bakmaya çalışyorum, konular çok sıradan olmadığı sürece de cevap yazmaya çalışıyorum. Muhtemelen bu böyle devam edecek benim için ama cidden zor görünüyor sitenin eski sosyalliğine kavuşması.

                        Yorum


                        • #13
                          Herkese Selamlar,

                          Öncelikle forumda çok eski olmamakla beraber çok sık kontrol edip elimden geldiğince forumu ayakta tutmaya çalışan kişilerden birisiyimdir muhtemelen. Birçok soruya cevap verip bilgi aktarmaya çalıyorum. Sadece MyGitar değil, MyDukkan'ın da teknik birimindeyim ve gitarları test eden şahısım. Bilgilerimi MyDukkan sayesinde aldığım gücü de katıp aktarmaya çalışıyorum. Şu an için bir ürünü denemek istiyorum dediğinizde nerede deneyebileceğinizi size aktarabilirim, aktardım da zamanında. MyGitar'a yazılan her mesaj bana mail olarak gelmekte ve eski üyelerin bile yazdığı mesajları kontrol etmekteyim.

                          Giriş bölümünü geçersek genel olarak forumda yazılan 2 konu bulunuyor; Seri ilanlar ve iki ürün arasında kararsız kaldım. Bu, forumda istemediğimiz bir farklılaşma yaratıyor doğal olarak; ilan panosu. Yine yılların garajı bile forum bölümünü kapatalı çok oldu. Evet, insanlar forum kültüründen yavaş yavaş uzaklaşmaya başlıyorlar. Bunun için birçok sebep bulabiliriz ancak ortada bir gerçek var, biz hala daha insanları bilgi için forumlara yönlendiriyoruz. Forum kullanımını, bilgi paylaşımını gençlerin pek yapamadığı aşikar. Ancak sadece gençler değil, sitenin eski üyelerine de suç bulmak gerekiyor. Şöyle ki; zamanın Andy Timmons konseri ve 3 üyemize ücretsiz bilet duyurumuzda bile ilgilenen kimse olmadı. Tamam herkes Andy Timmons'u sevmeyebilir ama kimse mi sevmiyor da gitmek istemedi? Bir kişi bile ben gelmek istiyorum demedi...

                          Bunun dışında önerilere her zaman açığız. Chatbox maalesef MyGitar kurallarını da göz önünde bulundurduğumuzda kullanılabilir bir sistem değil. Bu forumun canlanmasını sağlamaz, sadece kişilerin kendi aralarında konuşmalarını kolaylaştırmış olur. Bunun dışında forumla ilgili istek ve arzularınız olursa bana söyleyebilirsiniz. Konuyla ilgilenip elimden geleni yapmaya çalışırım. Sitenin arayüzünün tekrar değişmesi söz konusu. Şu anda arayüz hata verdiği için geçiş işlemini gerçekleştiremedik ancak yakın zamanda gerçekleştirmeyi ümit ediyoruz.

                          Sonuç olarak birçok eski üye muhtemelen bahsedildiği gibi gerçekten bıktığı için sorulara cevap vermiyor, yazan kişiye küfredip siteden çıkıyor. Yakın zamanda kendi isteğiyle hesabını sildiren, kurallar katı geldiği için (katı olan tek şey yazım kuralları ve seri ilanlar) hesabını sildiren üyeler de oldu.

                          Bir süredir aklımda forum içerisine girip konularda temizlik yapma düşüncesi var. Çoğu konu aynı içeriğe sahip olduğu halde farklı konular olarak forumda duruyor. Bunları birleştirip konu kirliliğini kaldırmak istiyorum. Belki yönetici arkadaşlarla böyle bir işe girişebiliriz.

                          Dediğim gibi her zaman önerilere açığız. İsteklerinizi belirtebilirsiniz. Biz de istekleriniz doğrultusunda iyileştirme ve yenilik için konuşup karar alabiliriz. Forum kullanım içindir ve kullanacak olan da sizlersiniz.

                          Müzikle kalınız, iyi forumlar...

                          Yorum


                          • #14
                            Blindingblow isimli üyeden alıntı Mesajı göster
                            Only Slipknot devam etsin. Kendisi benden daha fazla aktifti

                            Saygılar...
                            Vaay selam bro Eskiler bilir sitede az eziyet çektirmemiştim millete ehehehe Vaay be çocukluk işte insan büyüyor.Şu nick'imi değiştirmiyorsam sırf bu sitede geçirdiğim güzel ve eğlenceli günlerin hatrına.. Yoksa ne işim olur slipdonla şeytanlı satanik müziklerle artık :P (brit,indie,alt. iyidir gençler)

                            Yorum


                            • #15
                              OnLy SlipKnoT® isimli üyeden alıntı Mesajı göster
                              Vaay selam bro Eskiler bilir sitede az eziyet çektirmemiştim millete ehehehe Vaay be çocukluk işte insan büyüyor.Şu nick'imi değiştirmiyorsam sırf bu sitede geçirdiğim güzel ve eğlenceli günlerin hatrına.. Yoksa ne işim olur slipdonla şeytanlı satanik müziklerle artık :P (brit,indie,alt. iyidir gençler)
                              Öyle mirim, yaş geçtikçe müzikte bir softlaşma oluyor. Klasik müzik ve klasik rock candır. Ayrı devirlerin, aynı müzikleridir (derin aforizma)

                              Selamlar bizden

                              Yorum

                              Unconfigured Ad Widget

                              Collapse
                              Initializing Tabs & loading Content...
                              Initializing Tabs & loading Content...

                              Trending

                              Collapse

                              Bu kriterlere uygun sonuç bulunamadı.

                              Pitbull Strings Gold Series Gitar Telleri

                              Collapse

                              Çalışıyor...
                              X