Ben 5-6 ay klasik gitar çaldım. Elektro gitar aldım 1-2 aydır üzerinde çalışıyorum yani evde tek başıma öğrenmeye çalışıyorum.Aslında fena da değilim sizce evde çalışmayla ilerde iyi bir gitarist olabilir miyim ? :/
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Elektro Gitari Kursa Gitmeden Ogrenebilir miyim ?
Collapse
Bu sabit bir konudur.
X
X
-
ben gitara 5 yıl önce klasik gitarla basladım
öncelikle yeni başlayan arkadaslara klasik gitarla başlamalarını öneniyorum. 2 yıl kadar klasik gitar çalıp elektro gitara geçtim. kendim ögrendim hiçbir egitim almadım. 3 yıldır da elektro gitar çalıyorum. kısa zamanda cok çalışıp öğrendim. tabi ki bu konuda sınır yok tabi ki öğrenecegim çok şey daha var bu konuda. öncelikle bu işe emek vermelisiniz. emek verirseniz başarırsınız. tek basına da ögrenip iyi bir gitarist olabilirsiniz. bütün iyi gitaristler kursla ögrenmedi sonuçta. öğrenmeniz yeteneginize ve çalışmanıza göre zaman alır. kendinize normal düzeyde bir klasik gitar alın ve baslayın. hem ellerinizi hem penayı kullanmayı ögrenin
emin olun çok işinize yarayacak ikisi de
ben ikisini de ögrenerek devam ettim. klasik gitar ayrı bir tat. arkadas ortamlarında samimi ortamlarda gitar çalmak isteyeceksiniz direk elektro ile baslarsanız bu konuda eksik kalırsınız. öncelikle klasik gitarın temel şeylerini öğrenip elektro gitara geçtiginizde gitar konusunda daha hakim olacaksınız. emek verin ve başarın arkadaşlar...
Yorum
-
Kim hangi gitarla başlamak istiyorsa başlayabilir. Önemli olan hangi müzik tarzını hangi gitarla yapmak istediğidir. (Alıntıdır, söz bana ait değildir ancak çok yerinde bir bilgidir) Bir kişinin araba öğrenmeye BMW yerine şahinle başlaması ne kadar yararlıysa, rock müzik yapmak isteyenin de klasik gitarla başlaması o kadar yararlıdır.
Yorum
-
O gitarı çalan kişinin yeteneğine bağlıdır. Yani bir şarkıyı öğrenmenin belli bir zamanı olamaz. Kimi insan 10 dakikada çalar , kimi insan vardır haftalarca uğraşır. Yeteneğe bağlı bir olay bence.moonkhan isimli üyeden alıntı Mesajı gösterHep merak etmişimdir, diyelimki bir gitar aldım en basitinden bir parçayı çalmak ne kadar zaman ister?
Yorum
-
Öğrenmeye çalışan kişinin yeteneğine ve müziğe yatkınlığına bağlı bence.Ben zamanında denedim kursa gitmeden öğrenmeyi ama başaramadım.Bunda o zamanlar yeterli emeği vermememin de payı var tabi.Şu an özel ders alıyorum.Kursun ya da bir hocanın getireceği en büyük avantaj;hatalara erken müdahaledir.Yanlış bir bilginin kökleşmesini önlerler.Aslında bu durum bisiklete binmeyi öğrenmek gibi.Nasıl sürene kadar biri arkanızdan tutup,sonra bırakıyorsa size yol gösterecek bir eğitmen de aynı görevi yapar.
Yorum
-
çok fazla mesaj var okumak için uğraşamadım ben 3 sene klasik çaldım o zaman zarfı içinde piyano,mızıka ve neyede başladım sonundada kendime bir elektro aldım her zaman klasikle başlamak avantajdır ama öyle 3-4 ay değil adam gibi el vito,ispanyol seranadı falan çalınca elektroya geç derim aksi halde yine zorlanırsın başarılar gitara gelirsek ne fazla pahalı nede çok ucuz olmasın gitarın ucuz gitar zorlar seni hele elektronun ucuzu düşman başına hiç zevk alamazsın elektro alıcaksan en az 600-700 tl gözden çıkar derim kolay gelsin
Yorum
-
Ben önceden bir mesaj yazmıştım ama uzun süredir giremediğim için takip edemedim... şimdi kim ne derse desin ilk başta klasik gitar ve bir KURSA(iyi) gitmek gerekir herkes az çok ne biliyorsa yazınca işler karışıyor ben internet üzerinden kurslara karşıyım tabiki kursa vericek durumunuz **** vermek istemiyorsanız birşey diyemem ama bi şekilde kursa gidin gelelim elektro işine klasik gitarda perdeleri,notaları,pozisyonları ve daha nicesini öğrenmeden elektroya geçilmez elektroyu basitçe çalmak klasikten kolaydır ama ilerde oldukça zorlanırsınız.Eğer bu mesajı okuduysanız ilk olarak klasik gitara başlayın pişman olmicaksınız ileride tabi sıkıcı gelebilir
**** bazı pek fazla şey bilmiyen arkadaşlarımıza TAB denilen şey sizi çıkmaza sokar bidada çıkamazsınız ona bağlı kalırsınız ama solfej(nota bilgisi) bilirseniz nerdeyse bütün enstürümanları çalabilme olanağınız olur ve dahada kolay çalarsınız ben bu dediklerimin hepsini yaptım şuan 2,5 senedir müzikle uğraşıyorum klasik gitar(iyi),piyano(orta),mızıka(orta),ney(orta) ve son olarak elektro(iyi) çalıyorum pişman olmicaksınız
Yorum
-
Merhaba,
Bir süredir kendini tanıt konulu bir başlık aradım ama bulamadım o nedenle buraya yazdım.
Ben Melih,
35 yaşındayım,
elime daha önce gitar almadım, hep çalmak istedim. Bir gece ansızın almak geldi içimden,
Behringer iAXE 629 MetAlien usb gitar aldım.

PC ye bağlanıyor ama BOSS JS8 almak istiyorum.
izmirde yaşıyorum.
alt teli meraktan koparmamış olsam .. çalacaktım bugün
35 yıl bekledim 1-2 gün daha beklerim
Yorum
-
Elektro gitar, klasik gitar, akustik gitar, bas gitar... Hepsinin kendisine göre zorluk derecesi vardır. Kulak yatkınlığı, çalışmayla vb. doğru orantılıdır, kıyaslanamaz... Herkes için zor olmaz kurs olmadan da öğrenilebilir ancak gerçekten doğru bilgilere sahip olan birisinden alınan dersin çok fazla yararı olur...Aelion isimli üyeden alıntı Mesajı gösterelektro gitar klasikten daha kolaydır ve bence hocasız öğrenmek biraz zor olur
Klasik gitarla başlarsa klasik eğitim alması gerekecektir ki klasik müzik yapmak istemeyen birisini sıkacaktır, gitardan soğuyacaktır. Bir gitarı basitçe çalmak akor basmaksa eğer klasik gitarda da kolaydır. Solfej bilen birisi her enstrümanı çalamaz her notayı okuyabilir. Ney çalan birisi sırf solfej biliyor diye kalkıp piyano çalamaz. Veya gitar çalan birisi yine solfej biliyor diye keman veya yan flüt çalamaz. Bu tamamen yetenek ve çalışma ile ilgili bir durumdur.paladin345 isimli üyeden alıntı Mesajı gösterBen önceden bir mesaj yazmıştım ama uzun süredir giremediğim için takip edemedim... şimdi kim ne derse desin ilk başta klasik gitar ve bir KURSA(iyi) gitmek gerekir herkes az çok ne biliyorsa yazınca işler karışıyor ben internet üzerinden kurslara karşıyım tabiki kursa vericek durumunuz **** vermek istemiyorsanız birşey diyemem ama bi şekilde kursa gidin gelelim elektro işine klasik gitarda perdeleri,notaları,pozisyonları ve daha nicesini öğrenmeden elektroya geçilmez elektroyu basitçe çalmak klasikten kolaydır ama ilerde oldukça zorlanırsınız.Eğer bu mesajı okuduysanız ilk olarak klasik gitara başlayın pişman olmicaksınız ileride tabi sıkıcı gelebilir
**** bazı pek fazla şey bilmiyen arkadaşlarımıza TAB denilen şey sizi çıkmaza sokar bidada çıkamazsınız ona bağlı kalırsınız ama solfej(nota bilgisi) bilirseniz nerdeyse bütün enstürümanları çalabilme olanağınız olur ve dahada kolay çalarsınız ben bu dediklerimin hepsini yaptım şuan 2,5 senedir müzikle uğraşıyorum klasik gitar(iyi),piyano(orta),mızıka(orta),ney(orta) ve son olarak elektro(iyi) çalıyorum pişman olmicaksınız 
Yorum
Unconfigured Ad Widget
Collapse
Initializing Tabs & loading Content...
Trending
Collapse
-
yazan tabutsaIPTV kanalları tanıtımı yaparken, yasal ve lisanslı yayınlar üzerinden bilgi vermek önemlidir.
IPTV (Internet Protocol Television), televizyon yayınlarının internet üzerinden izlenmesini sağlayan bir teknolojidir. Geleneksel uydu veya...-
Kanal: Yeni Başlayanlar
13-06-2026, 14:36 -



Yorum