Duyuru

Collapse
No announcement yet.

ESP M-II Urban Camo vs Jackson KV2 King V

Collapse
X
 
  • Filtre
  • Saat
  • Göster
Tümünü Sil
new posts

  • #16
    Kim nederse desin bence aradaki en büyük fark birisi made in japan birisi ise made in U.S.A bu bence en büyük fark hepimiz biliyoruzki Fender 2002 yılında Jackson'u satın aldı (ne yazıkki).Bu konu kafanı karıştırmasın çünkü inan bana Wr1, kv2, rr1, sl1, sl2 vs. hala taş gibi gitarlar.Kv mi Urban mı tartışmasına gelirsek ilk önce v kasa ile rahat edebilecekmisin bunu bir düşün derim (mutlaka düşünmüşsündür ama) çünkü bazı kişiler büyük heveslerle şekil kasalara yöneliyorlar ama stüdyoda, gitar çalışırken, ders verirken vs. rahat olmadığını anlıyorlar.Tekrar düşündüysen rahat edemem dersen Sl-2 o tonları verebilecek soloist kasa çok güzel bir gitar (forumlarda 2. eli dolaşmakta hala).Yok ben düşündüm tam benlik bir gitar dersen o zaman karşılaştır.M-II nin aktif olması seni tatmin edecek mi aktifler bir çizgi gibidir oynamak biraz zor karakterli tonlara sahip yarın bir gün amfini değiştirsen o eski tonun hala kulaklarında olacaktır (emg 89 hariç).Özellikle sololarda parlak tonlar istiyorsan maple klavyeli esp m-ıı alabilirsin hem fiyatı biraz daha uygun ve harika bir gitardır bizzat kendim denedim (bunlardan farklı olarak m-ıı custom düşünebilirsin).Birde bir aralar jackson için denge sorunu var diyorlardı bu belli bir yıl üretimi için oldu sanırım jackson almadan önce mutlaka eline al gitarı.Dip gürültü sorunuda halledilemeyecek bir şey değil heleki böyle gitarlarda ona fazla kafa yorma bence.Jackson almaya karar verirsen bana ö.m at istersen renk paletleri var bende onları göndereyim sana renk seçeneği çok bol fakat fiyatlar 400 dolara kadar oynamakta.Son olarak bunlar bir hevesle alınacak gitarlar değil sonuçta cube 20x ile bu gitarlar seni tatmin etmeyecektir ilerde birde lambalı istersin sonra pedal board kurmak istersin vs.Söylenecek çok şey var tabi bunlar ilk aklıma gelenler.

    Yorum


    • #17
      isimsiz isimli üyeden alıntı Mesajı göster
      Kim nederse desin bence aradaki en büyük fark birisi made in japan birisi ise made in U.S.A bu bence en büyük fark hepimiz biliyoruzki Fender 2002 yılında Jackson'u satın aldı (ne yazıkki).Bu konu kafanı karıştırmasın çünkü inan bana Wr1, kv2, rr1, sl1, sl2 vs. hala taş gibi gitarlar.Kv mi Urban mı tartışmasına gelirsek ilk önce v kasa ile rahat edebilecekmisin bunu bir düşün derim (mutlaka düşünmüşsündür ama) çünkü bazı kişiler büyük heveslerle şekil kasalara yöneliyorlar ama stüdyoda, gitar çalışırken, ders verirken vs. rahat olmadığını anlıyorlar.Tekrar düşündüysen rahat edemem dersen Sl-2 o tonları verebilecek soloist kasa çok güzel bir gitar (forumlarda 2. eli dolaşmakta hala).Yok ben düşündüm tam benlik bir gitar dersen o zaman karşılaştır.M-II nin aktif olması seni tatmin edecek mi aktifler bir çizgi gibidir oynamak biraz zor karakterli tonlara sahip yarın bir gün amfini değiştirsen o eski tonun hala kulaklarında olacaktır (emg 89 hariç).Özellikle sololarda parlak tonlar istiyorsan maple klavyeli esp m-ıı alabilirsin hem fiyatı biraz daha uygun ve harika bir gitardır bizzat kendim denedim (bunlardan farklı olarak m-ıı custom düşünebilirsin).Birde bir aralar jackson için denge sorunu var diyorlardı bu belli bir yıl üretimi için oldu sanırım jackson almadan önce mutlaka eline al gitarı.Dip gürültü sorunuda halledilemeyecek bir şey değil heleki böyle gitarlarda ona fazla kafa yorma bence.Jackson almaya karar verirsen bana ö.m at istersen renk paletleri var bende onları göndereyim sana renk seçeneği çok bol fakat fiyatlar 400 dolara kadar oynamakta.Son olarak bunlar bir hevesle alınacak gitarlar değil sonuçta cube 20x ile bu gitarlar seni tatmin etmeyecektir ilerde birde lambalı istersin sonra pedal board kurmak istersin vs.Söylenecek çok şey var tabi bunlar ilk aklıma gelenler.
      bende farkındayım ama heves değil ( heves olsun diye o kadar para verilmez) bı de bu tur fıyatları yuksek kalıtelı gitarların sadece işçilik farkı olur çoğunun malzemeleri aynı ama usa gitarlar benim ön tercihimdir v kasa olması sorun olmaz ki daha iyi çalarım hem ben sadece setup dizicem yani pek amfiyle almam apartmanda 30 watt bile acılmıyo studyoda kullanıcam bı gitar aldığım da ( umarım 4000 geçmez ki orda ki çalışanlar geçmez dedi) video falan atarım buraya

      Yorum


      • #18
        tabiki amerikan işçiliği en üst kalite diye bilinir ama üst düzey japonlar da amerikanlar kadar iyidir o yüzden amerikan japondan çok 2 gitarın farklı özelliklerine odaklan derim

        Yorum


        • #19
          İkiside güzel gitarlar seçim yapmak zor kardeşim.Ama şunu unutma video da görüldüğü gibi KV2 nin pasif seymour duncan ları seni yolda bırakmaz hatta EMG ler kadar sağlamdır bu konuda kafanı yorma.V kasa biraz bel ağrısı yapar öne doğru eğilerek çalman gerekir biraz ama zamanla alışıyor insan, çalabilene çok rahat bir kasadır.Esp için birşey diyemeyeceğim sert tonlarda çok iyi bir gitar olduğunu düşünüyorum ama gördüğümüz gibi EMGler cleanlerden götürüyor bunuda hesaba katmalısın yani ben ne sıklıkla clean kullanıcam gibi bir soru sormalısın kendine yok abi ben kullanmam diyorsan ESP seni yolda bırakmaz.İki gitardada malzeme ve işçilik konusunda bir derdin sıkıntın olmasın çünkü ikiside çok üst düzey gitarlar gerek rahatlık olsun gerek ses olsun.Bu gitarlara yaraşır birde setup diz güzel bir amfi al çünkü amfi kötü olursa gitardan istediğin performansı elde edemezsin.Şimdi sadece sana seçmek kalıyor ikiside güzel gitarlar ikiside yolda bırakmaz seni,şimdiden hayırlı olsun kardeşim (yanlış bir bilgi verdiysem lütfen uyarın, yanlış biliyorsam doğrusunu bende öğrenmeliyim)

          Yorum


          • #20
            bence esp mII 'nin klavyesi kv2'den daha rahat. bir de emg olması esp'yi daha çekici kılıyo benim için. ben olsam esp alırdım

            Yorum


            • #21
              coverladığım şarkılardı clean ton hiç yok hem ıkısınında klavyesı aynı ikiside rahattır büyük ihtimal denemedım için ikisinide pek bi şi diyemem denicez görcez ama büyük ihtimal kv2

              Yorum


              • #22
                arkadasim bence başkalarinin da dediği gibi senin V kasaya olan tavrin önemli burda. eger diyorsan ki ben çalamam V kasa o zaman EMG li ESP yi bi dene.(denemeden alma)
                Ha eğer sen diyorsan ki ben V kasa denedim çalarım bunu oturarak, ayakta, yatarak ; o zaman benim sana kesin önerim Jackson KV2 dir. niye diyorsan, ESP yi denemedim şahsen ama elimde EMG li bir jackson var v kasa ve sert. sert diyorum ama hakiki sert. ve seni insanlar yanıltmasın dostum insanlar emg ile clean ton alınamayacağını söylüyor ama dave gilmour ve eric clapton ne yapıyor o zaman? adamlar strat alip emg takiyorlar ve clean tonlarini anlatmaya gerek yok. benim gitarımdan ne yalan söyleyeyim cok güzel clean ses geliyor.özellikle blues icin sanki blues driver'ı takmışçasına ses alabiliyorsun normal düzey bir amfiden.
                ben amerikadaydim bu yaz ve KV2 yi denedim arkadasim. acayip rahat bir klavyesi vardi ve seymour duncanlar her tonu başarıyla verdi. ayrıca şunu da unutma ki, KV2 yi alirken üst düzey bir Jackson aliyorsun, üst düzey jacksonlar harika gitarlardir ve ESPlerle kıyaslanamayacak kadar kaliteli üretilirler.neredeyse standart model alirken custom alir gibi alirsin. dip gürültüsüne gelince, amfiye karşı oturmama rağmen en ufak gürültü gelmedi KV2 den(mesa boogie'de denedim güçlü bir amfidir)
                dediğim gibi ESP yi denemedeim ama denediğim birçok ESP modelin hiçbirinden(gerçekten üst modeller de dahil) bir jackson un verdiği tadı alamadım. ayrıca fender in jackson' u almış olması bir şeyi değiştirmez ki... sonuçta üreten adamlar aynı, stüdyoları aynı, işlerin mali kısmına ha fender bakmış, ha Jackson...
                umarım anlatabilmişimdir sana derdimi arkadaşım, ben sana tecrübelerimi aktarıp Jackson KV2'yi şiddetle öneriyorum. alıp da pişman olmayacağin bir gitardır.
                son olarak 2. el piyasasında Jacksonların yıllanmışları çok iyi fiyatlara satılır.bir ESP de bulamayacağın dayanıklılığa kaliteye ve ünvana sahiptirler.
                sana en çok uyan ve zevk verecek doğru gitarı seçebilmen dileğiyle...

                Yorum


                • #23
                  arkadaşlar emglerin cleanleri gerçekten de iyi bir ayarla iyi clean alabilirsiniz ama bir pasif manyetik cleani beklemeyin derim. gilmour vs blues gitaristlerinin emg takması 2 şeyden olabilir: 1. cisi emg 85 zaten ilk olarak bir blues manyetiği olarak dizayn edildi clean amfiyi hafif blues driveına sokabilir bu yüzden ayrıca çok pedal kullandığı için de aktif manyetik tonu dışarı daha bozulmadan verebiliyor öyle birşeyler okumuştum tam aklımda değil ama durum bu.

                  Yorum


                  • #24
                    Jackson KV2 alıyorum amerikadan sağol yorum yapan herkes için

                    Yorum

                    Unconfigured Ad Widget

                    Collapse
                    Initializing Tabs & loading Content...
                    Initializing Tabs & loading Content...

                    Trending

                    Collapse

                    Bu kriterlere uygun sonuç bulunamadı.

                    Pitbull Strings Gold Series Gitar Telleri

                    Collapse

                    Çalışıyor...
                    X