Duyuru

Collapse
No announcement yet.

aha bu da ben

Collapse
X
 
  • Filtre
  • Saat
  • Göster
Tümünü Sil
new posts

    aha bu da ben

    uzun yazmamaya çalışacağım çünkü benim bilg. den mi bilinmez tr karakterler garip çıkıyor ve hızlı okumama izin vermiyor
    küçüklüğümden beri müziği seven biriydim bilirsiniz şu ilköğretimlerde ağzınıza flüt diye bişiy verirler müzik öğretmenlerim beni hep yağptığım yanlışları bilip ritmi ve melodiyi aksatmadan düzeltmemden ötürü taktir eder güzel çalan diğer çocuklarla birlikte sık sık ben den bahsederlerdi
    orta3. sınıfta (1+3 hazırlık) gitar aşkı sardı beni ama ne yazık ki olay bende bitmedi bizimkiler "önce kendi kültürünü öğren önce bağlama" diye tutturdu nese aldık bağlamayı başladık derslere hocamın çabık öğreniyorsun gibi teşvikleriyle 6 ay gideceğim o çaylaklık kursunu 3 ayda bitirdim iki ay kadar kendim devam ettim ama içimee hep bi gitar vardı arada denizlide okul kazanıp gitmem gerekince olay koptu yurda götüremezdim zorunlu dönüşten bir yıl sorra şimdi gitar çalmaya başladım 2 aydır tabiri cayiz se dıngırdatıyorum hevesliyim kimse beni tutamaz diyorum ama koşullar hızımı k

    #2
    gun olum ben denizlideyim. yurtta kalıyom. nereyi kazanmıştın burada.

    Gitar çal, izi kalsın.

    Yorum


      #3
      erbakır'ı kazanmıştım bırakmak zorunda kaldım uzun hikaye boş ver izmire geldiğimde konuşuruz.

      bana akort aleti derler! aman akort kaçırmayın gererim!

      Yorum


        #4
        ben gitara daha pek küçükkene piyanodan geçtim abim saolsun eve alınan gitardan sıkılınca(!) bende evde sıkılımasın daha doğrusu abimin çaldığı piyanoya ayak uydurabimek (abimin uyduramadığım konusundaki tezi evden destek görmesi sonucunda)için piyanodan gitara kesin geçiş yaptım. aslına o günden sona çokta piyano ile haşır neşir olamadım.zaten ee lise bitti bende mecburen egenin konservatuarında takılmalarım sürdü orayada giremeyince mecburen iyice koptum piyanodan ve atık sadece yılda 1-2 kez dışında çalamıyom ( ah.. ama iyiki gitara başlamışım istediğim zaman gitarı çalabiliyorum.. sanırım bunu için dove'a bir teşekkür etmem lazım. )

        Ustam seslendi uzaktan 'işçisin sen işçi kal giy dedi tulumları...'

        Yorum


          #5
          mgd, abiye ben de ayak uyduramıyom, daha doğrusu uyduramıyoz. gurbet illere düştüm ve hala bize bi ders vermedi. galiba abi bizi kaale almıyor.

          Gitar çal, izi kalsın.

          Yorum

          Unconfigured Ad Widget

          Collapse
          Initializing Tabs & loading Content...
          Initializing Tabs & loading Content...

          Trending

          Collapse

          Bu kriterlere uygun sonuç bulunamadı.

          Çalışıyor...
          X