Duyuru

Collapse
No announcement yet.

arkadaşlar sizce başka ne tür yardımcı araçlar var

Collapse
X
 
  • Filtre
  • Saat
  • Göster
Tümünü Sil
new posts

  • arkadaşlar sizce başka ne tür yardımcı araçlar var

    *** ben başka bi tür yardımcı araç bulamadım sizin tavsiyeleriniz ne olur acaba

  • #2
    kelepce var**** işe yarıyor başka bir adı da vardı sanırım ama en baştaki perdeyi istediğin yere taşıyarak transpoze sağlıyo kolayca..tavsiyemm sana..

    Yorum


    • #3
      kapo

      Yorum


      • #4
        kapo deniyor.

        Yorum


        • #5
          kelepce var**** işe yarıyor başka bir adı da vardı sanırım ama en baştaki perdeyi istediğin yere taşıyarak transpoze sağlıyo kolayca..tavsiyemm sana..
          Gerçekten güzel bir yorum , Türkçe olarak kapo olarak biliyoruz, gavurcası capodastro'dur.

          Yorum


          • #6
            saolun arkadaşlar tavsiyeleriniz için

            Yorum


            • #7
              kucuk ma cok kalın bir redhouse sözlük şart. klask çalıyosan özellikle

              Yorum


              • #8
                ben hem elektro hemde klasik çalıyorum arada akustik çaldığımda oluyor ama genelde elektro kullanırım

                Yorum


                • #9
                  .....ayak sehpası....en yardımcı pena

                  Yorum


                  • #10
                    Askı için askı kilidi.
                    Çok önemli bir yardımcı unsur.
                    Gitarı kurtarıyor istenmeyen kazalardan,al monte et olsun bitsin.
                    mydukkan'da mevcuttur isteyen burdan bakabilir

                    http://www.mydukkan.com/urunler_deta...id=881&gid=136

                    Yorum


                    • #11
                      askı kilidi iyi bir şeye benziyor. gerçektende almak lazım olabilir..

                      Yorum


                      • #12
                        saolun arkadaşlar çok teşekkürler

                        Yorum


                        • #13
                          Pena şarjörü var cok gereksiz birşey ama var yani
                          burada var http://www.mydukkan.com/urunler_deta...d=2201&gid=390

                          Yorum


                          • #14
                            solo atarken sol elin bir parmagina takilan sanirim metal olan bir alet var sesler kayiyor gibi bir solo oluyor country blues da falan kullaniyorlar o aletin adini biliyor musunuz?g3te eric johnson kullanmisti bu arada;daha net bir bilgi olsun..

                            Yorum


                            • #15
                              guitar slide ingilizce adı iki türü var biri cam biride metal...ama öyle çok bi kullanım alanı yok...kullanmak gayet zor bu aradakullanılan şarkılar...wish you were here, bad horsie vs... birde slide için özel olarak üretilen gitar vardır lap steel guitar denir...

                              *Bir alet vardı adını unuttum sanki forumda görmüştüm - el içine alıp manyetik üzerinde tutuyorsun devamlı sustain sağlıyo sen çekene kadar...hatta space-dye vest şarkısında kullanılıyor...

                              Yorum

                              Unconfigured Ad Widget

                              Collapse
                              Initializing Tabs & loading Content...
                              Initializing Tabs & loading Content...

                              Trending

                              Collapse

                              Bu kriterlere uygun sonuç bulunamadı.

                              Pitbull Strings Gold Series Gitar Telleri

                              Collapse

                              Çalışıyor...
                              X