Herkese selam . 
Rbx 374 basıma manyetik modifiyesi yapmayı düşünüyorum. Tarz biraz değiştiğinden dolayı fazla metalik kaçmaya başladı.
Bartolini jazz manyetiklerine baktım, ancak o manyetiklerin boyutu şu an üzerindeki humbuckerlerden epey küçük. Yani öyle bir şey takarsam ya pickguard kestirmem ya da manyetik çerçevesi almam gerekecek, ki manyetik çerçevesi de ona uygun pek bulamadım.
Gitarın ağacı kızılağaç, yani jazz ve diğer yumuşak tonlu manyetiklerle gidebilecek bir ağaç. Ancak aktif elektronik devre var , bunun için ne yapabilirim ?
Kısacası her türlü görüşünüzü önerinizi bekliyorum, şimdiden teşekkür ederim

Rbx 374 basıma manyetik modifiyesi yapmayı düşünüyorum. Tarz biraz değiştiğinden dolayı fazla metalik kaçmaya başladı.
Bartolini jazz manyetiklerine baktım, ancak o manyetiklerin boyutu şu an üzerindeki humbuckerlerden epey küçük. Yani öyle bir şey takarsam ya pickguard kestirmem ya da manyetik çerçevesi almam gerekecek, ki manyetik çerçevesi de ona uygun pek bulamadım.
Gitarın ağacı kızılağaç, yani jazz ve diğer yumuşak tonlu manyetiklerle gidebilecek bir ağaç. Ancak aktif elektronik devre var , bunun için ne yapabilirim ?
Kısacası her türlü görüşünüzü önerinizi bekliyorum, şimdiden teşekkür ederim

Yorum