Duyuru

Collapse
No announcement yet.

2000 TL ve Üzeri Bütçe Aralığı İçin Gitar+Amfi Önerileri

Collapse
Bu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Filtre
  • Saat
  • Göster
Tümünü Sil
new posts

  • Alışveriş 2000 TL ve Üzeri Bütçe Aralığı İçin Gitar+Amfi Önerileri

    Arkadaşlar deneme turu mahiyetinde böyle bir konu açıyorum, başlığa uygun şekilde sorularınızı sorun, cevapları alın.

    Konunun performansına göre kalacak veya kapatılacaktır. Lütfen özenli davranalım, sabırla cevap bekleyelim.
    Son güncelleyen shnicx; 25-10-2009, 18:53.

  • #2
    shnicx isimli üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar deneme turu mahiyetinde böyle bir konu açıyorum, başlığa uygun şekilde sorularınızı sorun, cevapları alın.

    Konunun performansına göre kalacak veya kapatılacaktır. Lütfen özenli davranalım, sabırla cevap bekleyelim.
    Administrator shnicx dostum konu açılımı açısından yardımınız için teşekkürler.

    Yorum


    • #3
      tahsin atmışdört isimli üyeden alıntı Mesajı göster
      Administrator shnicx dostum konu açılımı açısından yardımınız için teşekkürler.
      Arkadaşlardan biri konunuzu bu başlığa taşımış, bu tip sorular için sabit başlıklar açtık lütfen gitar veya gitar+amfi için oralardan devam edin.

      Yorum


      • #4
        arkadaşlar öncelikle yapacağım müzik tarzı metal türevleri ve hard rock'sert distortion tonları alabileceğim solo yapabileceğim gitar ve lambalı ampli almak istiyorum. marshall lambalı ampli jackson sl1 ve esp eclipse arasındaki farkları ve ampli önerilerinizi avantajlarını anlatırsanız sevinirim teşekkürler.

        Yorum


        • #5
          Ben metal muzik yapmak istiyorum sert tonlar seviyorum..Dinledigim guruplar Rammstein,Childirin of Bodom... Bu gurupların parçalarını çalmak istiyorum..Ltd Rzk 600 & Randall Rg75 Amfs uygun olurmu veya başka hangi amfiyi önerirsiniz.metal muzik için ... Randall Amfs nerde bulabilirim istanbulda oturuyorum...Cevablarınız için şimdiden Teşşekürler arkadaşlar.
          Gitarın özellikleri
          ORIGINAL;
          Body: Alder
          Neck: Maple 3p
          Fretboard: Rosewood
          Construction: Neck-thru-body
          Scale: 25.5"
          Tuners: Gotch
          Bridge: Original Floyd Rose
          Hardware: Chrome
          Fret: 24 / XJ
          N-pickup: EMG81
          B-pickup: EMG81
          Control: 1 vol & 3 way toggle

          B]Amfi Ö.[/b]
          2 Channel/3 Modes
          Mode 1: Classic Clean w/ Boost
          Mode 2: Vintage/Modern Hi-Gain
          Mode 3: Vintage/Modern Hi-Gain
          EQ CONTROLS
          Bass • Middle • Treble •Contour
          POWER OUTPUT
          75 Watts
          Cevablarınız için şimdiden teşşekürler..
          Gitar Fiyatı:2600 Tl
          Amfi Fiyatı : 950 Tl

          Yorum


          • #6
            Yine sen bilirsin ancak seçimim Musicman Steve Morse. Çok iyi bir gitar. Yine bir düşün derim.

            Yorum


            • #7
              Eğer metalin türevlerinde müzik yapacaksan, ESP LTD M-1000 Deluxe ya da ESP LTD EC-1000 Deluxe iyi bir seçim olacaktır. Git Pera'da dene. Benim gitarım bizzat EC-1000 Deluxe.

              Yorum


              • #8
                Bu konuyu açmıştım geçen haftalarda.
                Burdan devam edeyim o zaman
                Arkadaşlar gitarımdan memnunum ancak amfi olarak kabin+kafa gibi birşey düşünüyorum.Yani lambalı sıcak ve gerçek tonlar alabilceğim bir amfi.
                Müzik türü olarak genelde rock blues metal çalıyorum.Solo gitaristim.Di marzio yüksek çıkışlı manyetikler kullanıyorum
                Belirtilen fiyatlarda tavsiye edebilceğiniz amfi modelleri var mı?

                Yorum


                • #9
                  2000 ve üstü için en iyisi 'gibson lespaul standart' tavsiye ediyorum her türlü şarkıyı çalabileceğin bir gitar.

                  Yorum


                  • #10
                    Kirk Hammet Slash Tonları

                    Merhaba,
                    Arkadaşlar sınırlı bir bütçeye sahibim 3000-3500 lira arası Les paul kasa bir gitar ve bir amfi almak istiyorum amfinin lambalı olması iyi olur fakat lambalı amfiler pahalı önerilerinizde 2. elde belirtebilirsiniz temiz ve daha uygun(örneğin: bütçeme 1500 liralık bir amfi alabiliyorumdur ama 2. el alırsam 2.500 liralık amfiyi 1500e alırım ve özellik olarak 0 amfiden daha iyidir(tüp vs.)) 2.el ekipmanlar bulursam onları almak daha mantıklı olabilir. Başlıkta belirttiğim gibi Kirk Hammet'de Slas'de yakın tonlar almak istiyorum biliyorum zaten aynı tonu elde edemem ama bi sokak aşağısından geçmek yeter evde kullancam ileriki zamanlarda konserlerde kullanabilirim (ufak çaplı 50-100 kişi) evde Marshall 15 CDR amfim var önerilerinizi bekliyorum...

                    Not: Bugün sabah kalktım bu düşüncelerim için tünele gittim ilk PERA müziğe gittim bana ESP Eclipse I önerdiler amfiyede evde çalcaksan şimdilik yeter dediler eclipse 2950 lira fiyat söylediler eclipse denedim arkasından oradaki bey ESP horizon aktif manyetikli gitar getirdi açıkcası onu deneyince tamam bu metallica tonudur dedim ama yumuşak birşey çalmaya gördüğüm kadarıyla gitmiyo blues olsun crunch olsun...
                    Akabinde kıvılcım müziğe gittim Gibson Studio önerdiler dedim epiphone lespaul custom bundan daha iyi değilmi normalde iyi fakat modifiye yapınca(manyetik değişimi unuttum manyetiklerin modellerini) epiphone bunun yanından bile geçemez dediler iyi tamam dedim bende 2450 Lira gitara 300 lira civarıda manyetik değişimine fiyat çıkardılar amfi için ise Marshall MG 50 FX ile Fender 65R önerdiler ikisinide denedim ama marshall daha iyi gibi geldi bana bütçemi toplamda 200 lira aşıyo bu şekilde marshall amfiyle gitarı alırsam(modifiyeli) .
                    Bu sefer Senkop müziğe girdim Laney LV-200 (660 Dolar) Amfiyle Epiphone Lespaul Custom (875 Euro) önerdiler oradan çıktıktan sonra kendimi zuhale attım tam tünelin karşısındaki zuhal Epiphone Lespaul Traditional Pro Önerdi 975 Euro civarı bi fiyatı vardı onu denedim arkasından Epiphone Lespaul custom denedim oda 875 Euro Traditional daha iyi gibi geldi kulağıma amfi olarakta orada ilk JCM 2000 denedim arkasından 100 DFX denedim malum durumum belli JCM yi alacak güç yok evde yerde yok 100 DFX i denedim zuhalde ama 50 DFX alabilirim başka bi yerde denedim 50 yide...
                    Senkopun çaprazındaki ZUHAL müziğe gittim adam jackson önerdi sonra ibanez önerdi hiç sıcak bakmadım bu önerilere dedim lespaul o zaman dedi Gibson LP studio alabilirsin veya 1 2 ay bekle bu Gibsonların Traditional Standartmı ne varmış onu al yanınada evdeki amfin iyi sağlam bi prosesör al dedi GT-10 al dedi...
                    işte böyle arkadaşlar bunları denedim ortalama hepsini 20 şer dakika denedim ama kararsız kaldım ses olarak ESP çok kalteli ses veriyodu el yapımıymış zaten o modeli öyle dedi oradaki bey üstünde seymour duncan manyetik vardıamfi olarak hiç karar veremedim zaten ... Önerilerinizi bekliyorum bunlar sadece 0 aletlerdir pazarlıksız mağza fiyatlarıdır 2. el daha ucuz vs. önerilerinizi bekliyeceğim...
                    Son güncelleyen Funnyman; 28-08-2010, 15:16.

                    Yorum


                    • #11
                      Selam beyler ne zamandir gitar alacam alacam diyorum sonunda haftaya aliyorum.Bu zamana kadar aklimda LTD EX401 vardi fakat Simdi babamdanda destek aldim sinirlarimi zorlayip LTD yerine ESP mi alsam diyorum .Sizce aradaki 2bin tl lik farka deger mi oyle ucurumlar varmidir iki gitar arasinda ?Simdilik sahnede profesyonel calma gibi bir hevesim yok kendi kendime hobi olarak caliyorum.bu yuzden 2bin tl fark verdigime degermi sizce? Birde sizce explorer kasanin beyazi mi daha guzel yoksa diamond plate modeli mi

                      Yorum


                      • #12
                        4000 TL butcem var gitar + amfi + para artarsa prosesör almak istiyorum tarzım degişken metal , rock , blues , jazz

                        Yorum


                        • #13
                          engl 50 head + kabin al bitti paran hayırlı olsun.

                          Yorum


                          • #14
                            Merhaba arkadaşlar, 2000-2500 tl gibi bir bütçem var. Daha önceden gelen 9 senelik bir klasik gitar geçmişim var ama artık jazz, blues türlerinde daha etkin olmak istediğim için bir f delikli caz kasa gitar almayı düşünüyorum. Gitardan asıl beklentimse ne akustik yanı ağır bassın ne de aşırı elektronik,sert tonlar versin. Kısacası yumuşak ve tok tonları olan bir gitar arıyorum. Örnek vermek gerekirse Birsen Tezer'le birlikte çalan gurubun elektro gitaristi Emre Tankal'ın gerek konserlerde gerekse albümde yakaladığı tonlar inanılmaz hoşuma gidiyor. Onun dışında Önder Foçan ve Erkan Oğur'un da caz kasayla çaldıkları zaman ortaya çıkan tonu da beğeniyorum fazlasıyla. Ama bu müzisyenlerin kendi kullandıkları gitarlar bütçemin çok üzerinde o yüzden sizden tavsiyelerinizi bekliyorum. Gitar olarak düşündüğüm modeller ise şunlar;
                            1) Godin 5th avenue kingpin II
                            2) Ibanez artcore custom AF125
                            3) Epiphone Sheraton II
                            4) Yamaha SA503TVL
                            5) Schecter Corsair Bigspy
                            Amfi olarak da Line6 Spider IV 30w düşünüyorum.
                            Açıkçası içimden geçen gitar Godin'di. Ama 2 gün önce denediğimde sanki fazla akustik olmaya yatkın gibime geldi ama denediğim amfinin ayarlarından da yanılmış olabilirim, bilemiyorum. Görüşlerinizi bekliyorum

                            Yorum


                            • #15
                              Elektro Gitar hakkında

                              Merhaba arkadaşlar,

                              ben klasik gitar çalan birisiyim ve bu işi biraz daha ilerletip elektro gitar almayı düşünüyorum. malum daha önce hiç elektro gitar hiç çalmadım ve sıfır bir elektro gitar alıcam. 4-5 aydır biriktirdiğim 2.5-3 milyar para var ve elektro gitar ve amfi alıcam bu fiyata.

                              şimdi sorularımı sorayım size

                              seçtiğim bir elektro gitar ve amfi var linklerinide atayım buraya

                              http://www.mydukkan.com/urunler_deta...=12219&gid=109 Fender American Special Stratocaster HSS

                              http://www.mydukkan.com/urunler_deta...id=7342&gid=88 Fender Frontman 212R 100W

                              İzmirde oturuyorum ve muhtemelen Zuhal müziğe gidip sipariş vericem. Şöyle bir sorum var sizlere alırken nelere dikkat etmeliyim. Malum elektro gitardan hiç anlamıyorum ve sesi iyi midir kötü müdür bilemiyorum. Bir yerinde kırık çıkık var mıdır kazıklanır mıyım bozuk bir kısmı var mıdır alırken neye dikkat etmeliyim.

                              2.sorum ise elektro gitar ve amfi alıcam ama tabi daha önceden hiç çalmadığım için farklarını bilmiyorum. internetten dersleri var mıdır illa bir yerden elektro dersleri almam mı gerekiyor. kendi başımıza evellallah hallederiz diye düşünüyorum ama size sorayım.

                              3.soru mydukkandaki gitar ve amfi fiyatları böyle. mağazadan gidip alırken indirim yaptırabilir miyiz ve o andaki dövize göremi yapılıyor bu fiyatlandırmalar

                              teşekkür ederim.

                              Yorum

                              Unconfigured Ad Widget

                              Collapse
                              Initializing Tabs & loading Content...
                              Initializing Tabs & loading Content...

                              Trending

                              Collapse

                              Bu kriterlere uygun sonuç bulunamadı.

                              Pitbull Strings Gold Series Gitar Telleri

                              Collapse

                              Çalışıyor...
                              X