Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Manyetiği kim takacak?

Collapse
Bu sabit bir konudur.
X
X
  • Filtre
  • Saat
  • Göster
Tümünü Sil
new posts

  • #16
    ok. Ama benim gitarda tremolo yok be blood karde?
    sadece potlaryn oldu?u yerin arkasynda 2 parmak laynly?ynda bir kary? uzunlu?unda bi kapak var pil oraya girerse sorun yok

    Yorum


    • #17
      tremolonun oldugu yere takmiyolar zaten pili. devrelerin oldugu yere takiyolar. hoca sen hiç merak etme götür bi müzik markete onlar takacagi yeri bulur sen hiç merak etme

      Yorum


      • #18
        peki eyw herkese çok te?ekkürer.

        Yorum


        • #19
          allah razy olsun arkada?lar hepinize çok te?ekkürler.

          Yorum


          • #20
            9w ortalama bir pil 3000 saat gidiyormus, bir de duracell oldugunu dusun pilin... 6000 saate kadar cikar. bir yil icersende kac bin saat calrsinki 1000? , 2000? )))

            Yorum


            • #21
              bence bir önceki manyetikleri çıkarırken yani eskilerini çıkarırken,sistemin nasıl bağlandığına dikkat et ve gerekirse bi yere yaz ondan sonra aynı mantıkla değiştirebilirsin gibime gelio ama ben olsam gider bilen birisine yaptırırdım.

              Yorum


              • #22
                ben de manyetiklerimi değiştirmeye kalktığım zaman önce kendim yapmaya çalışmıştım.çıkan 3 kablonun yerlerini yazmıştım ama yeni manyetiklerimin 5 kablosu wardı!! ve beceremedim keşke ilk önce bi ustaya götürseymişim...sonra usta çok güzel taktı bende yüksekliklerini ayarladım şimdi iyi.hatta manyetiklerin açıklamasında eğer bu işi daha önce yapmadıysanız ''kendi başınıza denemeyin'' diodu.ama ben sallamamıştım

                Yorum


                • #23
                  beyler manyetik peki her gitara olurmu

                  Yorum


                  • #24
                    benim bir onerim var, manyetik ve potans falan degistirecek arkadaslar,

                    lehimleri sokerken once manyetikleri cikarin, ondan sonra potanslar ve switch falan yapin. boylece manyetiklere minimum surede gereksiz isi vermis olursunuz teller uzerinden...

                    geri takarken de, once potans/switch'in kablolarini lehimledikten sonra en son manyetigi lehimlemek ayni mantik... ilk defa, yapiyrosaniz cok tecrubeniz varsa bu islemler zaman alacak ve kablolarin bile isindigini goreceksiniz... nereden mi biliyorum? benimkiler olmustu

                    Yorum


                    • #25
                      Arkadaşlar gitarınızın manyetiklerini değiştirirken dikkat etmeniz gereken 2 şey var;

                      1-)Manyetiğin doğru bir şekilde tam olarak yuvaya oturması;,

                      Bunu yapmak için dikkate alınması gereken şey gitarınızda manyetiklerin etrafında pick-up ring dediğimiz çerçevelerden olup olmadığıdır.

                      Eğer varsa, işin içine pick-up ringlerin her bir tarafına takılması gereken yaylar gidiyor demektir ve bu biraz zor/uğraştırıcı olabilir.

                      Bir de direct-mount dediğimiz, manyetiği sadece 2 vidanın tuttuğu durum söz konusu. Eğer gitarınızın manyetikleri direct-mount ise manyetiği yerine oturtmak gayet kolay olacaktır

                      2-)Bağlantıların doğru olması;

                      Bunun için de kullanılan şemalar var,aldığınız manyetik markasının sitesinden bulabilirsiniz, hangi kabloyu nereye bağlamanız gerektiğiyle ilgili Özellikle eğer ton ve volume potlarını değiştirmeyecekseniz işiniz aslında gayet kolay, sadece dikkatli lehim yapmanız gerekiyor.

                      Eğer gitara takacağınız maynetikler emg veya herhangi bir başka aktif manyetik ise olayın içine ekstradan potlar, giriş jackı ve 9v'luk pil giriyor. Bunların şemalarını da emg'nin sitesinden sanırsam bulabilirsiniz, neyi nereye bağlamanız gerektiğiyle ilgili. Sadece biraz daha fazla lehim yapmanız gerekecek.

                      Pil ile ilgili olarak söylemek istediğim şeyse şu, bu pil emg'nin üstündeki pre-amp devresini besler ve tremolo/floyd-rose boşluğuna ya da volume bilmemnesinin arkasına takılmak zorunda değildir, isterseniz bunu gitarın önüne bile takabilirsiniz. Bu pillerin oraya konmasının sebebi orda yer olması ve açıkta sallanmayacak olmalarıdır. Ayrıca bir not daha, tek bir emg manyetik ile 2 tane 9v'luk seri pil yani 18v da kullanılıabilir

                      Emg manyetik aldığınız zaman gitarınızda jack'ı taktığınız kısımı da değiştirmeniz gerekir. Emgler stereo ses vermemelerine rağmen stereo jack kullanırlar. Bunların mono jack girişlerinden farkı lehim yaptığınız 2 uca ek olarak 3. bir ucun bulunmasıdır. Bu uç 9v pil için anahtar görevi görür. Siz jackı yuvasına taktığınız zaman devre tamamlanır ve pil çalışmaya başlar, jackı çektiğinizde ise devre kapanır ve pil de çalışmaz.

                      Eğer pilinizin uzun ömürlü olmasını istiyorsanız bu jack girişini de değiştirmeniz gerekecektir

                      Düzenleyen - NextInLine on 19/03/2006 00:04:02

                      Yorum


                      • #26
                        ****** benim cort x6 ya emg 81 takmak istiyorum çok zahmet çıkarır mı?bilgilerinizi bekliom.şimdiden teşekürler

                        Yorum


                        • #27
                          Biri aktif manyetik ile pasif manyetik arasindaki birkaç farki kısaca anlatabilir mi? (Tamam pasif manyetik alanlardan etkileniyor, aktif etkilenmiyor.. Başka?)

                          Yorum


                          • #28
                            aktif manyetiklerden daha yuksek cikis alirsin.(emg gibi)bu manyetikler 9v luk pille çalisir.distortionları cok serttir hatta o kadar sert ki clean tonda bile sesi bazen dist. edebiliyor.diger manyetiklere gore ciddi bir fark var aralarında.fakat bu manyetikler yuksek cikisli oldugu icin anfiden ince ugultular da verebiliyor bazen

                            Yorum


                            • #29
                              arkadaşlar bende jackson js 30 serireis ivar pickuplarım jacksonun kendi imalatıdır.neck bölümüüni değiştirmek istıorum.almak istediğim DiMarzio DP181 Fast Track 1 Single Humbucker Manyetik

                              sizce nasıl aradığım özellikler çığlıkları ii verecek bir de sesi uzatacak cleana gerek yok tarzıım cem köksal gibi msn adresim handd_19@hotmail.com

                              Yorum


                              • #30
                                ****** benim cort x6 ya emg 81 takmak istiyorum çok zahmet çıkarır mı?bilgilerinizi bekliom.şimdiden teşekürler
                                ark.lar benimde x6 ım var emg81 olurmu ve takılması ne kadar uğraştırır

                                Yorum

                                Unconfigured Ad Widget

                                Collapse
                                Initializing Tabs & loading Content...
                                Initializing Tabs & loading Content...

                                Trending

                                Collapse

                                Bu kriterlere uygun sonuç bulunamadı.

                                Pitbull Strings Gold Series Gitar Telleri

                                Collapse

                                Çalışıyor...
                                X