Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Manyetik - Tavsiyeleriniz

Collapse
Bu sabit bir konudur.
X
X
  • Filtre
  • Saat
  • Göster
Tümünü Sil
new posts

  • #31
    Arkadaşlar bu soru burda sorulurmu bilmiyorum ama acemiliğime verin elimde duncan SH-8b model manyetik var ve satmak istiyorum ne kadar eder bilgilendirirseniz sevinirim.

    Yorum


    • #32
      bende yamaha pacifica 112 var
      üstündeki manyetikler oldukça tatmin edici ama ciddi işler yapmak için yetersiz kalıyor.(cızırtı vs)
      gitar 300 euro luk bir şey şimdi buna alacağım manyetik gereksiz mi olur?
      **** yaza belki bi ihtimal usa strat almayı düşünüyorum (bu yaz olmassa daha ileri bir tarihe, sonuç olarak alıcam bi tane )

      blues ve classic rock a eğilimim var daha çok

      neck ve middle için
      fender vintage noiseless veya fender hot noiseless nasıl olur?
      biridge içinse şu anda aklımda birşey yok ama güzel hard rock tonları alabileceğim birşey ne olabilir?

      dediğim gibi yaza strat alma gibi bir durum söz konusu olabilir ama bu gitarı da satmam yeni gitar alınca.
      buna fender manyetik takarsam strat la bunun tarz olarak çok yakın olabileceğini düşünüyorum yani elimde aynı gitardan(kabaca tabi yoksa fender in yeri ayrı tabi) iki tane olacak ve işlevini yitiricek gibi geliyo bana ?

      Yorum


      • #33
        bir tane usa strat alacaksan bununla da başka tarzlar yapabileceğin manyetikler al.elinin altında daha geniş bi ton yelpazesi olsun.yahama'ya da yakın tonlarda fender manyetikler takarsan strat ını alınca o gitarın yüzüne bakmazsın..

        Yorum


        • #34
          ben de meksika fender strat ımın mayetiklerini değiştirmeyi düşünüyorum aklımdan geçen köprü manyetiğinde biraz daha sıcak distortionlar ve daha belirgin armonikler çok sert bir dist istemiyorum hele humbucker tonunu hiç istemiyorum single tonunu(özl. clean de)korumalıbunun için düşündüğüm manyetik fender noiseless hot fakat tonunu hiç dinlemedim sizce uygun mu

          neck için deözellikle blues tonlarını ii alabileceğim daha ziyade clean ve crunch tadında kullanacağım bir manyetik istiyorum ve yine dip gürültüsü olmamalı(tabi arasıra sweeplerde falan drive ları da soundu bozacak kadar yumuşak olmamalı,sonuçta barda bazen sert parçalarda falan gerkebiliyor)burası için de yine noiseless hot veya noiseless vintage düşünüyorum ne dersiniz

          orta manyetiği genelde diğer manyetiklerle birlikte kullanıyorum hem dip gürültüsünü alıyo hem drive da sert şarkılarda daha bi humbucker gibi tınlıyo hem de cleande çok tatlı tonlar veriyo(bayılıyorum o sese)ama bu manyetik için daha birşey belirleyemedim belki texas special falan gibi bir şeyler olabilir ama diğer manyetiklerle uyum sağlar mı bilmiyorum ayrıca bu manyetiğin ton potansını köprü manyetiğine bağlayıp köprü manyetiğinde ton ayarlayabilmek istiyorum amacım zaten şu an hiç kullanmadığım bu potla köprü manyetiğini sert şarklıarda falan daha farklı ton seçenekleri sağlayabilecek şekilde kullanmak.sizce ne kazanır ne kaybederim böyle birşey yaparsam?

          bir de fender in lace sensor manyetikleri var onları nasıl bilirsiniz benim amaçlarıma uyanları var mı bu manyetikler sanırım renklerine göre değişkenlik gösteriyor beni aydınlatırsanız sevinirim


          not: az önce yazmayı unutmuşum gitarım alder body ve tek parça maple neck boyası da 3 color sunburst

          Düzenleyen - warlock on 30/05/2006 17:27:51

          Yorum


          • #35
            köprüye dimarzio cruiser neck ede yjm tak.her ikisinede single coil devresi yaptır olay bitti.gitarın modifikasyona uygun.

            Yorum


            • #36
              di marzio aslında pek düşünmediğim bir marka şu an için fender kadar güvenemediğimden olsa gerek ayrıca yjm tonlarını pek sevmiyorum özellikle neck te daha blues a yatkın birşeyler omalı gerçi single devresiyle ne derece değişim olur bilemem ama pek tercih etmiycem sanırım yine de fikir belirttiğin için teşekkür ederim bu söylediğin manyetikleri de araştırıcam yine de.

              yukarıda belirttiğim fender manyetikler hakkında görüşleri olan arkadaşlardan da yardım bekliyorum

              Yorum


              • #37
                Selamlar,
                Gitarda yeniyim ve elimde SX GG3 BO BK var.Gül ağacından yapılmış.Overdrive pedalı alıp farklı tonlar elde etmek istiyorum ama bazı arkadaşlarım bu gitarla fazla bir şey yapamayacağımı söyledi.Manyetik almamı tavsiye eder misiniz? Yoksa aynı manyetikler yeni gitar alana kadar kalmalı mı ?

                NOT: Çaldığım türler : Black ve Death Metal. Sololar için de overdrive pedal alıyorum.

                Düzenleyen - Buxenus on 23/06/2006 11:43:41

                Yorum


                • #38

                  Yorum


                  • #39
                    39pasha39;

                    Sadece smileylerden oluşan; he tamam de baba vb. insanlara yararlı olmayan postlar atmak sitemizde yasaktır.


                    Forum Kurallarına uymayan ve forumda kirlilik yaratan üyelerin, karne notları her defasında daha fazla düşürülür.
                    Sonunda "üye" siteden atılır.

                    Siteden atılmadan önce, kurallara uymaları halinde, kademeli olarak karne notları tekrar yükseltilir.


                    Lütfen bundan sonraki davranışlarınıza dikkat ediniz..




                    Düzenleyen - KronikDeli on 14/07/2006 22:07:34

                    Yorum


                    • #40
                      şu sıralar benim de kafama takılıyor benim strat kasa Craftmen marka ne malıdır nerde üretilmiştir bilmediğim bir gitarım var acaba ona şu single boyutundaki humbucker manyetiklerden taksam nasıl olur??

                      http://www.mydukkan.com/urunler_deta...d=1589&gid=519

                      daha önce kullanan var mı? ya da toplam maliyeti ne kadar tutar acaba? tabii en önemlisi ne kadar verim alabilirm?

                      Yorum


                      • #41
                        bende epiphone les paul standart var.gitarımın manyetiklerini değiştirmek istiyorum.megadeth,iron maiden,metallica vs nin yanısıra pink floyd da çalıyorum.yani aradığım manyetiğin hem sert ve tok hemde yumuşak tonlara sahip olması gerekir.sustain benim için çok önemli.
                        şimdi ben bu yazdıklarıma göre emg aktif manyetiklere mi bakmalıyım yoksa seymour duncan manyetiklere mi?başka önerileriniz varsa belirtin.

                        Yorum


                        • #42
                          Gibson 500T (köprü) + 496R (sap) :çok sağlam pickup lar;birkaç gibson üzerinde denemiştim bunları her ton çıkar bunlardan;ama burda bulması zor ama yurtdışından getirtebilirsin belki zaten küçük aletler...

                          Yorum


                          • #43
                            sayın insanlar şmdi size birşey soracağım.arkadaşta x6'dan çıkma mightymite humbucker var bridge için.bildiğiniz gibi x6'ların kasası kalın ve basswood'dan yapılma.ama benim gitarın kasası ince ve akçaağaç.acaba ben bunu gitarıma taksam çok rahatsız edici tizlikte bir ses mi alırım.yoksa distortion tonlarında daha mı iyi olur.bu arada benim gitarım markasız bişey.
                            eksiğim varsa söleyin ekliym

                            Düzenleyen - ArgyrE on 22/08/2006 15:13:50

                            Yorum


                            • #44
                              çok tiz sesler alırsın. ayrıca o manyetiği takmanın bir mantığı yok bence.

                              Yorum


                              • #45
                                benim gitara telecaster manyetiği taksam telecaster sesini alabilirmiyim?

                                Yorum

                                Unconfigured Ad Widget

                                Collapse
                                Initializing Tabs & loading Content...
                                Initializing Tabs & loading Content...

                                Trending

                                Collapse

                                Bu kriterlere uygun sonuç bulunamadı.

                                Pitbull Strings Gold Series Gitar Telleri

                                Collapse

                                Çalışıyor...
                                X