Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Seymour Duncan

Collapse
Bu sabit bir konudur.
X
X
  • Filtre
  • Saat
  • Göster
Tümünü Sil
new posts

  • #16
    emg'ler genel olarak aktif ve çıkışları yüksek, o daha sert ton verir.

    Yorum


    • #17
      aslında sertlik göreceli bence. ben seymour duncan ın invader ını emg 81 den ve hatta kkv den bile sert buluyorum. emg tonları çok yapışkan ve keskin değil. duncan bu konuda daha başarılı. dimarzio x2 n dışında zaten sert bi manyetiği yok oda duncanlar kadar sert diil. duncan ların bir özelliğide vintage bir manyetiğe bile sağlıklı bir şekilde sert ton çekebiliyorsunuz. gerçi benim favorim her zaman dimarzio dur . ama konu sertlikse yiğidi öldür hakkını ver

      Yorum


      • #18
        hot rails manyeitkler için de düşünüyorsunuz...180 ytl gibib bir fiyatı vardı.ilerde almayı düşünüyorum

        Yorum


        • #19
          hot rails yüksek çıkışlı single boyutlu hum cancelling özelliği olan seramik mıknatıslı güzel bi manyetiktir. midleri yüksek olup bas ve tizleri hemen hemen aynı seviyededir. sololarda kullanmak için ideal gibi gözüküyo. bende cool rails var. o daha düşük çıkışlı ve daha flat bi manyetik. blues için ama hot rails iyidir güzeldir.

          Yorum


          • #20
            peki hot stack e ne dersiniz arkadaşlar.ben siteden dinlediğim demolar ışığında hot stack i beğenmiştim köprü manyetiği olarak.fakat hala kararsızlıklarım var.gitarım fender standard stratocaster gövde alder,sap maple tuşe de öyle.vintage tremolo var.manyetikten istediğim ise daha güçlü drive tonları(güçlü derken çok da abrtı metal tonları istemiyorum,şöyle les paul ayarındarichie sambora, slash,falan tadında)daha fazla sustain ve zengin armonikler.tabiri caizse böyle ciyak ciyak,uzun uzun viyaklayan bir manyetik istiyorum.ama bu cleanleri kötü etkilemeyecek şekilde olmalı.clean lerde de yine les paul ler gibi parlak ve tatlı clean tonlar istiyorum.çıkış gücü yüksek diğer manyetiklere baktığımda tonları hep kapalı geldi bana. mesela hot rails.cool rails i de drive larını bana yetmez diye eledim bi de li'l screamin demon vardı o da fena değil ama hot stack daha parlak geldi cleanlerde

            hot stack e alternatif olarak düşündüğüm,dimarzio virtual vintage solo,fender hot noiseless ve fender lace sensors.bunları adamakıllı dinleme imkanım olmadığı için aralarında bir seçim yapamadım.bu yüzden size danışıyorum,sizce beni hangisi daha iyi karşılar

            Yorum


            • #21
              Merhaba arkadaşlar..
              köprü için manyetik almayı düşünüyorum.. (paf pro dan boşalan yere)
              seymour duncan screamin' demon ve Dimarzio x2n arasında seçim yapıcam
              emg 81 seçim dışı hemen belirteyim (screamin den yana şu an bütün oylarım)
              sizin görüşlerinizi ve varsa kullanan arkadaşlardan yorumlarını istiyorum.. deneyimlerini ne kadar iyi örneklerseniz o kadar iyi olur benim için..
              şimdiden teşekkürler..

              Yorum


              • #22
                tamamen screamin' demon derim. manyetiğin karakterine bakılırsa mid ler az tizler fazla. bu yönde SH-5 Duncan Custom ya da SH-10 Full Shred i de düşünebilirsin. ben bu ikisinden birini alcaktım gittim dimarzio aldım. pişman oldum diyemem ama seymour daha iyi bence dimarzio dan.

                Yorum


                • #23
                  Fender Lite Ash'in üstündeki seymour duncan manyeyikler hakkında bilgisi olan var mı? yardımcı olursanız sevinirim...
                  ben clean ton istiyorum yani klasik fender tonu....lite ashden alabilirmiyim bu tonu ? teşekkürler....

                  Yorum


                  • #24
                    ya ben simdi annamadim seymour duncan mi daa ii yoksa duncan design mi(heavy metal için)

                    Yorum


                    • #25
                      duncan design; seymour duncan ın amerika dışında üretilen manyetikleri. yani sadece tasarımını seymour yapmış ,üretim başka. elbette seymour duncan daha iyi.

                      Yorum


                      • #26
                        hot rails yüksek çıkışlı single boyutlu hum cancelling özelliği olan seramik mıknatıslı güzel bi manyetiktir. midleri yüksek olup bas ve tizleri hemen hemen aynı seviyededir. sololarda kullanmak için ideal gibi gözüküyo. bende cool rails var. o daha düşük çıkışlı ve daha flat bi manyetik. blues için ama hot rails iyidir güzeldir.
                        Bende fender squier var. Head ve bridge e cool rails ve hot rails taktım. Zaten seymour un sitesinde de birbirleriyle uyumlu olduğundan bahsediliyor.

                        Gitarın sesi acayip değişti. Sololarda cok etkisi oluyor ama clean tonları da cok iyi.

                        Tavsiye edebilirim.

                        Yorum


                        • #27
                          Arkadaşlar Seymour Duncan da süper ikili istiyorsanız köprüye Full Shred SH-10 Sapa da Jazz Model SH-2 takın bakın neler oluyor.

                          Yorum


                          • #28
                            Heavy ve trash metal için ıhlamur gövde bir gitara ne önerirsiniz köprüye?

                            Düzenleyen - shnicx on 02/03/2007 21:10:24

                            Düzenleyen - shnicx on 09/03/2007 13:23:54

                            Yorum


                            • #29
                              söylediğim ikili yeterli.
                              Örnek Dave Mustain de bu modelleri kullanıyor.

                              Yorum


                              • #30
                                heavy metal tarzım... dimebucker mı yoksa emg 81 mi? (**** hangisi daha canlı solo tonu verir) kararsız kaldım. Emg satan emg dio, seymour duncan seymour dio... tarafsız bi cewaplasanız

                                Yorum

                                Unconfigured Ad Widget

                                Collapse
                                Initializing Tabs & loading Content...
                                Initializing Tabs & loading Content...

                                Trending

                                Collapse

                                Bu kriterlere uygun sonuç bulunamadı.

                                Pitbull Strings Gold Series Gitar Telleri

                                Collapse

                                Çalışıyor...
                                X