Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Yeni 2. el İbanez rx 40 Gitarım.Yorumlarınız.??

Collapse
X
 
  • Filtre
  • Saat
  • Göster
Tümünü Sil
new posts

  • Yeni 2. el İbanez rx 40 Gitarım.Yorumlarınız.??

    Herkese selam bir arkadaştan İbanez Rx 40 Model gitar aldım.
    90 yapımı made İn Korea,hss manyetikler maple klavye.

    http://cgi.ebay.com/Ibanez-RX-40-Mid-90s-model-Vintage-style-trem-HSS_W0QQitemZ250023293637QQihZ015QQcategoryZ33043Q QssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohost ing

    Burdanda gitara bakabilrisiniz.Bu gitarı acil paraya ihtiyacı old. için satıyordu bir arkadaş istanbuldan 200$a bıraktı bana.350 ytl civarı yani.
    BU gitar hakkında yorumlarınızı istiyorum.Nasıl bir gitardır.Ben denedim bayağı amfiye takıp evinde iyiydi.ama hiç ses açamadık gece deneme fırsatı buldum.Ayrıca ilk elektro gitarım uzun zamandır klasik çalıyordum.
    BU gitar hakkındaki acizane yorumlarınızı bekliyorum.Amfi de yakında alıcam 2 hafta sonra. yorumlarınızı bekliyorum..
    Saygılar.

  • #2
    Herşey iyi ama o sarı renk bence çok kötü. Gitar kaliteli.

    Yorum


    • #3
      Bence gitar gayet iyi. Tek sorun bekomac'ın dediği gibi sarı renk. Ama gitar kaliteli renk çok önemli olmaz sanırım.

      Yorum


      • #4
        renk malmsteen ın kullandığı gitarının aynı rengi..karıştırmayın sarı falan değil..Daha gitarı denem fırsatım ppek olmadı.yani cocuğun evinde coka z deneyebildim tonlarını bilmiyorum daha..Sert tonlar istiyorum.İnş. isteidğimi alırım.

        Yorum


        • #5
          abi teler kılav yeye yakın sa bütün perdeler bas parmanı sıra ile cızlamam var mı yok mu varsa bir de gitardan anlayan birine baktır sap dönmüs olabilir

          Yorum


          • #6
            bu gitar, pickguardı itibariyle jemlere benziyor galiba. of ya ne kadar güzel bir gitar..

            pgm'e yakın tonlar çıkar denilebilir. - doğru manyetiklerle.

            Yorum


            • #7
              Beğenmeyenler olmuş ama rengi benim çok hoşuma gitti. Başlangıç için çok güzel gitar. Fiyatı da iyiymiş, resme bakılırsa yepyeni duruyor. Eh hayırlı olsun

              Yorum


              • #8
                evet başlangıç için iyi bi gitar ama çok sert tonlar bekleme

                Yorum


                • #9
                  gitar benimde hoşuma gitti rengide güzel hyrlı olsun

                  Yorum


                  • #10
                    Resimdeki gitar değil benim yani rengi biraz benziyor..COk tatlı rengi var işte buyrun resmi pek net değil ama .
                    http://img50.imageshack.us/img50/213...35iy7urew9.jpg
                    "ynx " manyetik şu an değil ama yakın bir zamanda upgrade yapabilirm manyatikleri..Ne tavsiye edersin.
                    Dimarzio düşünüyorum.Sert tonlar istiyorum.ama clean tonlarda bir okadar tatlı olmalı..tavsiyen nedir?
                    Ayrıca 30 watt marshall bir amfi alıcam bu gitarın yanında iyi gidermi..

                    Düzenleyen - red_special on 10/09/2006 21:09:44

                    Düzenleyen - red_special on 10/09/2006 21:10:52

                    Yorum


                    • #11
                      Rengi gerçekten çok hoşuma gitti. İyi günlerde çal.

                      Düzenleyen - Glad to be Alone on 11/09/2006 01:38:47

                      Yorum


                      • #12
                        Teşekkür ederim..Ah bir de amfiyi alsamda bi çalmaya başlasam ) .

                        Düzenleyen - red_special on 11/09/2006 16:16:25

                        Yorum


                        • #13
                          yav amfi değil o gitarı bulamayanlarda var sen ona şükret..

                          Yorum


                          • #14
                            oda doğru evet ..ama amfisiz zevki yok be )

                            Yorum


                            • #15
                              uzerindeki manyetikler muhtemelen ibanezin powersound (ps) manyetikleri, ben de bir 96 japon ibanez rx170 sahibiyim, 12 sene oldu hala canavar, perdelerdeki asinmalara haricinde
                              her yola geliyor

                              Yorum

                              Unconfigured Ad Widget

                              Collapse
                              Initializing Tabs & loading Content...
                              Initializing Tabs & loading Content...

                              Trending

                              Collapse

                              Bu kriterlere uygun sonuç bulunamadı.

                              Pitbull Strings Gold Series Gitar Telleri

                              Collapse

                              Çalışıyor...
                              X