Duyuru

Collapse
No announcement yet.

En çirkin elektro gitarlar

Collapse
X
 
  • Filtre
  • Saat
  • Göster
Tümünü Sil
new posts

  • #16
    LTD AX-50

    Yorum


    • #17
      bana göre k6 dışında bütün cortlar tamamen kopya **** esp sv beyazı güzel ama siyahı berbat altın rengi iğrenç

      Yorum


      • #18

        Abi nesi var şimdi telelerin ya, laf ettirmem ben teleme:evil:

        Yorum


        • #19
          abi yapmayın teleler güzel. yuvarlak hatlı gitarları hep sevmişimdir zaten.

          bende şu v kasa x kasa lar varya iğrenç geliyo onlar oyuncak gibi

          Yorum


          • #20
            Tüm telecaster kasalar,stratocaster kasalar,jem seriisi...
            Hiçbirini sevmiyorum ne şekil ne de ses bakımından.

            Yorum


            • #21
              Floyd rose'u olmayan gitarlar iğrenç geliyor bana.Birkaç istina dışında tabii.

              Düzenleyen - blindguardian on 26/05/2007 20:23:51

              Yorum


              • #22
                ibanez jem mi abi bitek 7v si iğrenç altın rengi ses olarak ta nesi varki cam gibi sesi var aletlerin özellikle 77b si çok kaliteli banada emg siz gitarlar berbat geliyo bir de jazz kasa gitarlariğrenç

                Yorum


                • #23
                  Çirkin gitar lafına kartılmamakla birlikte Parker marka gitarları biraz şekilsiz bulurum gerçi çok kaliteli gitarlar üretir bu firma ama şekilsiz işte

                  Yorum


                  • #24
                    elektro olsun çamurdan olsun be !!!

                    Yorum


                    • #25
                      elektro olsun çamurdan olsun be !!!
                      Hehe Elektro gitara sahip olmadan önce sık kullandığım tabirlerden biriydi bu Çamurdan olunca, insanın çalası gelmiyor Denemesi parayla

                      Bu gitar biraz çirkin bence, ama çirkinlikten ziyade garibime gidiyor. Elektrogitar dediğin aletin manyetikleri gözükecek, yanlış mıyım? Ayrıca 1.800YTL gibi bir fiyata sahip. Afedersiniz, .okunda boncuk mu var diye düşünmedim değil hani Bir iki teknolojik özelliği varmış galiba ama o kadar kasmaya gerek yok 1800 buna verene kadar, giderim H-S-S manyetikli, floydrose'lu Fender Strat alırım

                      Yorum


                      • #26
                        Bu aletten Fender, Gibson, Paul Reed Smith, Godin vs. bir sürü gitarın farklı modellerinin sesini elde edebiliyorsun, öyle bir avantajı var .

                        Yorum


                        • #27
                          bence şu yukarıdaki line 6 süper bi gitar 1800 ytlm olsa telecaster gibi tipsiz (özellikle american serisi) gitar alacağıma direk bunu alırım ve gözüm gibi bakarım,hatta gece de beraber yatarım sarılarak uyurum ne diyim

                          Yorum


                          • #28
                            dünyadaki bütün telecaster kasa gitarlar
                            Aynen...Şuna bi bakar mısınız ya! nası bi tiptir. Ama fiyatı 2000 küsür Euro

                            Yorum


                            • #29
                              bu gitar omuzda güzel duruo öyle resimden bakılmaz

                              Yorum


                              • #30
                                telecaster her ne kadar yapmak istediğim müzik türüne uymasada böyle iyi bi gitarist olup ne bilim zengin olursam vesaire hobi için alıcağım ilk gitardır

                                Yorum

                                Unconfigured Ad Widget

                                Collapse
                                Initializing Tabs & loading Content...
                                Initializing Tabs & loading Content...

                                Trending

                                Collapse

                                Bu kriterlere uygun sonuç bulunamadı.

                                Pitbull Strings Gold Series Gitar Telleri

                                Collapse

                                Çalışıyor...
                                X