Duyuru

Collapse
No announcement yet.

gitar aldım(yeniyim) washburn wr-154/bk aldım?

Collapse
X
  • Filtre
  • Saat
  • Göster
Tümünü Sil
new posts

  • gitar aldım(yeniyim) washburn wr-154/bk aldım?

    washburn wr-154/bk aldım.....
    siyah...kilit falan war.. bir de floyd roud mu ne oda war?

    sizce nasıl güzel bir gitarmı??? fiyat olarakta 320 milyon a 2 taksit yaptırdım..

    160 160 ??????? belk bu fiyata daha farklı ya da daha iyi birşey alabılırdım .ama malum daha yeniyim...


    kısaca iyi bir gitarmıı?????????**

  • #2
    320 milyona güzel almışsın yani wasburn kalite gitardır.**** hakkında çok bilgi toplamaya bak aramıza hoşgeldin.malum gitar kuyusu çok derin.keşke sesini dinleyebilsem o zaman kesin birşey söylerdim.ama gitr zaten wasbrun olunca sorun olmaz

    Yorum


    • #3
      gitar aldıktan sonra bu tip düşüncelere(acaba ucuzmu aldım kazıkmı yedim?) dalmanın faydası yok. artık gitar çalma zamanı. washburn güzel bi gitar floyd Rose olması güzel daa ne diyim hoşgeldin sıkı çalış

      Yorum


      • #4
        Seni epey bir süre götürü ama fiyatı biraz fazla WashburnWR_154 ler genelde 200$-220$ arasında değişir fiyatları ikinci elleri 160 $ ama güle güle kullan
        gitar almadan önce iyice araştırsaydın şimdi bir yerde gördüm aynı gitar 2002 yılında 370 $ satılmış

        Yani

        Aramıza selamıhaleyküm

        Yorum


        • #5
          Evet bence tonu fln güzel bir gitar hele başlangıç için kat kat iyi.Benimde aynısından var valla bayağı bi memnunum

          Yorum

          Unconfigured Ad Widget

          Collapse
          Initializing Tabs & loading Content...
          Initializing Tabs & loading Content...

          Trending

          Collapse

          Bu kriterlere uygun sonuç bulunamadı.

          Pitbull Strings Gold Series Gitar Telleri

          Collapse

          Çalışıyor...
          X