Duyuru

Collapse
No announcement yet.

ESP

Collapse
X
 
  • Filtre
  • Saat
  • Göster
Tümünü Sil
new posts

  • ESP

    arkadaşlar ben ESP almayı düşünüyorum ama türkiyeden değil malum türkiyede cok pahalı amerikada bi tanıdık var ona aldırtmayı düşünüyorum . amerika fiyat listesini nereden bulabilirim yardımcı olur musunuz?

  • #2
    www.musicianfriend.com a bakabilirsin

    Yorum


    • #3
      www.zzound.com burda vardı galiba..

      Yorum


      • #4
        aradığın adres burası sanırım: www.music123.com ...kolay gelsin...

        Yorum


        • #5
          3 adreste de yüzde 95 esp LTD gitarlar mevcut...neden esp nin ESP olan gitarları yok çok merak ediyorum..!

          Yorum


          • #6
            ESP ler 2000 dolar falan sanırım o yüzden pahalı yani sen ucuzlara bakıyorsun ltd ler daha çok var. ve de bazı sitelerde esp ler az oluyor.

            Yorum


            • #7
              esp nin genelde ya çakma ya da signature ürünleri var zaten o ürünler mağazaya giriş yapıldıktan sonra 2-3 ay içinde gidiyor (bazıları) çok durumla karşılaştım böyle musician friend de şimdi baktığın bir esp 1 ays sonra olmayabilir

              Yorum


              • #8
                ESP M-II M Elektro Gitar bunun amerikadaki satış fiyatını bulabilir misiniz?

                Yorum


                • #9
                  hemen hemen aynı fiyatlar buardakilerle yani onun bi de kargo parası olucak o da aradaki ufak farkı açar zaten...
                  ama 500 e de ESP alamazsın zaten LTD olur




                  ayrıca mod arkadaşlara sesleniyorum her marka gitarın konusu sabit bunu da sabitleseler de ESP e ayıp olmasa???

                  Düzenleyen - Leventation on 29/08/2008 15:23:48

                  Yorum


                  • #10
                    Evet bencede sabitlenmeli neyi eksik espnin diğerlerinden Ayrıca Esplerin türkiye fiyatıyla Abd fiyatı arasında uçurumlar var nerede aynı ***.

                    Yorum


                    • #11
                      bu uçurumun sebebi nedir aceb ?

                      Yorum


                      • #12
                        şirket politikası birde esp ler az satıldığı için fiyatını yüksek tutuyolar..

                        Yorum


                        • #13
                          ama daha ucuz olsa daha çok satılır

                          Yorum


                          • #14
                            Gümrük vergisi ve fabrikadan sonraki ulaştırma bedeli sebep oluyor genelde bu büyük fiyat farklarına.Avrupa'da da biraz daha ucuz Türkiye'den vergileri daha düşük olduğundandır diye tahmin ediyorum.

                            Yorum


                            • #15
                              zaten birçok gitarın aynı ülkelerde fabrikası var bildiğim eğer esp de bu ülkelerden birinde üretiliyorsa vergi ve ulaştırma da diğer gitarlarla yakın dercede olmaz mı

                              Yorum

                              Unconfigured Ad Widget

                              Collapse
                              Initializing Tabs & loading Content...
                              Initializing Tabs & loading Content...

                              Trending

                              Collapse

                              Bu kriterlere uygun sonuç bulunamadı.

                              Pitbull Strings Gold Series Gitar Telleri

                              Collapse

                              Çalışıyor...
                              X