Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Cort EVL-K4

Collapse
X
  • Filtre
  • Saat
  • Göster
Tümünü Sil
new posts

  • Cort EVL-K4

    Bugun yeni gitarıma kavustum.Aklımda ibanez rg370dx-rg350dx cort x-custom-kx1 vardı.bunları denedim.x-customda karar kıldım.sıra pazarlıga geldi anlasamadık.o zmn rg370dx i konusalım dedim.onada peşin 700 ytl dedi. 1 gram daha indirim yapmadı.bana pahalı geldi ve almadım.Arkadasımda amfi alacaktı.Gittik trigona.arkadasım line 6 spider II 30 wattlık amfiyi beğendi.orada kullanılan acıkta olanı almak istemedi cünkü cok hırpalanmıstı.her tarafı toz toprak içindeydi.line 6 logosu yerinden cıkmıstı.arkadasım ben kutu acılmamıs 0 mal istiyorum dediginde sen bize hakeret mi etmek istiyorsun bu zaten 0 mal diye azar yedik.trigondan hiçbirşey almadan cıktık.tüm dükkanları dolastık hiçbir yerde 0 rg370dx bulamadık.aklımda hiç olmayan cort evl-k4 modelini aldım.sagolsun aldıgım yer cok yardımcı oldu.gerçi endonezya malı olması içime sinmedi fakat bu gitarı geçici olarak aldım zaten.beni şimdilik idare etsin ileride inşallah üst modellere kavuşacagım cort evl-k4 bu gitar hakkında düşündükleriniz-bildikleriniz nelerdir?Saygılar

    Düzenleyen - zmenus on 29/01/2006 03:31:38

    Düzenleyen - zmenus on 29/01/2006 18:20:56

  • #2
    arkadaşım sen şimdi evl k-4 mü aldın,evl-k6 mı???bi'yerde k6,bi'yerde de k-4 yazmışsın...öncelikle hayırlı olsun!!!hangisini aldın bilmiorm ama ikisi de gerçekten çok sağlam gitarlar,k-4 te pasif emgler,k-6 da da aktif emgler var...ama pek önemli diil,ikisi de ii gitarlar bence,öyle marka,ülke takıntısı falan da yapma sakın,senin gitarın çok güzel bunu bil yeter...sana ii çalışlar!!!

    Yorum


    • #3
      ben bnmkini k6 sanıyordum fakat k4 müş modellerini bilmiyordum aklımda kalanı yazmıstım.sonra düzeltme yaptım fakat hala k6 lı kısım kalmıs demekki hmn düzeltiyorum

      Yorum


      • #4
        ya yeni gördüm o gitarı nette dolaşırken...sesi hakkında bi yorum yapamicam ama EMG manyetikler ve pentagramlar harika duruyo...grg270 alıcaktım...aklıma K4 takıldı şimdi...

        Yorum


        • #5
          abi gitarın hayırlı olsun bende ondan istiyorum kaça aldın bir de onu yazarsan seviniriz biligimiz olsun pazarlık yaparken

          Yorum


          • #6
            zmenus,
            gitarcı muzikten mi aldın?

            Yorum


            • #7
              *** eternal savas abiden aldım.nolduki??gitarı 550 ye aldım

              Yorum


              • #8
                **** olmadıda merak ettim.

                Geçende mail attım,çok gecikmeli cevap atabiliyodu savaş abi.

                Meğersem feci ultra sonik yoğunmuş dükkan.Cort'un yeni gitarları geldi K4,K6 diye deli bir şey yarım düzine sattım.Kendime de alıcam demişti

                Acep dedim sen de mi ordan aldın.Trigon filan deyince çaktım İzmir'de olduğunu

                Güle güle kullan

                Yorum


                • #9
                  sağolasın bu arada savaş abi cok deli calıyor ya way way banada 3. alan sensin diyodu ayaklara bak yarım düzine satmıs meger :P

                  Yorum


                  • #10
                    Çalar,feci çalar hemide
                    Eski hocam benimHala da muhappet ederiz,alışveriş yaparız filan..Kral adamdır

                    Yorum


                    • #11
                      Zmenus;
                      evl k4 ün EMG-HZ manyetiklerinin tonlarından biraz bahsedermisin?

                      Yorum


                      • #12
                        valla ne desem bilmem ki.ben çok seviyorum kendilerini şu anda fakat herkesin kulak zevki farklı.denemen lazım

                        Yorum


                        • #13
                          Benim merak ettiğim yeri gelince sert yeri gelince yumuşak tonlar alıp alamadığın...Beni aydınlatırsan sevinirim.Ayrıca evl k4 bestseller olmuş

                          Yorum


                          • #14
                            beni yumuşağıda sertide tatmin ediyor.bence gayet iyi hele ki o fiyata başka bir alternatif düşünemiyorum.

                            Yorum


                            • #15
                              *** aga bu hac ve yıldızlardan dolayı bı tepkı oluomu??bende almak ıstıorum ama ızmırde kalmamıs trıgonda.k4 yerıne esp mh50 deseler yıbede k4 mu dersın??

                              Yorum

                              Unconfigured Ad Widget

                              Collapse
                              Initializing Tabs & loading Content...
                              Initializing Tabs & loading Content...

                              Trending

                              Collapse

                              Bu kriterlere uygun sonuç bulunamadı.

                              Pitbull Strings Gold Series Gitar Telleri

                              Collapse

                              Çalışıyor...
                              X